Inlägg från: giz83 |Visa alla inlägg
  • giz83

Augusti 2010...

välkommen evepeve!!

vad har ni funderat på för ställe då?
    ska det vara stort litet eller mittemellan...
    har ni funderat på vilka ni ska bjuda?

ska ni ha ett stoort bröllop eller ett lite mindre?

oj vad det blev värsta förhöret här...men jag är bara sååå nyfiken av mig...hihi

• giz83

evepeve--> det där låter ju jättemysigt...=)
    vi kommer att ha det nånstans mittemellan...men det ska bli så billigt som möjligt...=)
    vi kommer vara nånstans mellan 44-50 personer och vara på en gård här ute i vår kommun.

det ska bli jätte skoj o mysigt. känns som om vi har pratat om bröllop i all evighet... men det är alltid nått som kommit emellan. antingen har jag varit arbetslös, han har pluggat eller så har vi bara inte varit tillräckligt mogna...hihi...
    vi firar 7 år iår och kommer att ha varit tillsammans i 8 år när det ska ske...=)

• giz83

tesand--> grattis grattis och välkomme in till vår lilla tråd!
    va mysigt med att skicka blombud till jobbet. va du där o såg när han/hon fick de?

• giz83

tesand--> vi ska också ha ett trädgårdsbröllop...=)
    vi har hyrt en lokal som ligger lite längre ut i vår kommun så det blir på "landet" hihi...jätte mysigt område och mycket skog och grönt.
    jag vet hur det är det där med att boka i tid...vi preliminärbokade vår lokal och en vecka senare hörde de av sig och sa att vi nog skulle behöva spika för nu hade 3 av de helgerna i augusti blivit bokade redan...så då gjorde vi det...

• giz83

tesand--> ja det är det verkligen....men lite regn i brudens hår ska betyda tur för äktenskapet...=)
    men det är klart att man inte vill ha regn...=)

• giz83

tesand---> jag har fått de reaktionerna av min mamma o lilte andra...men de flesta har sagt att det är ju bra att vara ute i god tid...o spec här på BT...
    så jag säger som alla andra...kör på...bättre o vara ute i god tid!!!

• giz83

Energy--> du är inte ensam om det datumet...=) jag har sett fler i den här tråden (eller jag tror att det var här hihi) som gifter sig det datumet...hihi

och självklart får du vara med här!!! välkommen in!

• giz83

Hej du...va kul...=)
    vi ska också gifta oss det datumet...vart har ni tänkt er?

• giz83
    Waldekranz skrev 2009-05-18 13:33:41 följande:
    giz83 Vi ska vara på Näset i Norrtälje. Jätte vackert! Ni då?
    vi ska vara på lövsta gård i upplands-bro kommun....=)

näset är det en herrgård elle nått sånt?
  • giz83

Waldekranz

men gud vilken dröm det låter som...har de nån hemsida så man kan kolla lite?

ja vi har bokat lövsta så nu har vi lagt själva planeringen på is till efter sommaren...och sen så har jag redan hittat färgtema o allt annat...så jag är rätt lugn.

Svar på tråden Augusti 2010...