• AL Rosèn

    Glömt info....

    Hej hopp!!


    Vad gör man om man har skickat iväg inbjudningskorten med infoblad, men senare upptäcker att man glömt fylla i att gästerna ska höra av sig till toastmaster ang tal, sång, spex mm?


    Kan man skicka ett nytt info blad, eller?


    Ska tilläggas att inte alla har dator. Så att lägga upp infon här bra, men alla får ju inte den informationen då.


    Hjälp mig med ideer hur jag ska lösa detta...

  • Svar på tråden Glömt info....
  • Cantaton

    Kanske kan toastmastern skicka iväg ett brev? (Ni kan ju fixa det men att det står i toastmasterns namn etc.)

    "Hej, jag heter ... och är toastmaster på x & x bröllop. Det är mig ni vänder er till om ni vill... "

    osv. Kanske kan vara något? Då känns det inte som om ni har glömt utan som att ni har en engagerad toastmaster

    (Vet dock inte hur det upplevs på riktigt, det var något jag kom på nu när jag läste ditt inlägg.)

  • AL Rosèn

    Det var faktiskt en bra ide.. Ska bara kolla med toastmastern att de är ok!!

  • Cantaton

    Ja, givetvis. Det var inget jag tänkte skulle ske bakom toastmasterns rygg, haha. Hon/han kanske tom VILL skriva korten själv o.s.v. Vad vet jag?

    AL Rosèn skrev 2009-03-09 22:08:41 följande:


    Det var faktiskt en bra ide.. Ska bara kolla med toastmastern att de är ok!!
Svar på tråden Glömt info....