• 28 Aug

    Vigsel i Ekotemplet 2009

    Här kan alla skriva upp sig med datum och tid så kanske folk slipper krocka och trängas där

  • Svar på tråden Vigsel i Ekotemplet 2009
  • midget

    Grymt...

    Vi tänkte gifta oss den 11 september 2009 kl 13. Bra initativ, så det inte krokas...

    Lycka till alla

  • Taha

    Hörde rykten om att Victoria och Daniel ska flytta till slottet i Haga under 2010. I och med det ska stora delar av Hagaparken vara ett säkerhetsområde från och med igår.

    Någon som hört något om detta och vet om det påverkar en vigsel i Ekotemplet etc?

  • Taha

    Pratade precis med förvaltaren av byggnaderna i Hagaparken. Enligt honom ska V&D's flytt ditt inte påverka vigslar i år. På frågan om vigslar under nästa år kunde han ännu inte ge besked.

    Däremot ville han poängtera att det alltid (även i dagsläget) kan förekomma händelser vid slottet i Haga som leder till tillfällig avspärrning av området. Vilka dagar det kunde inträffa känner de inte till i förväg. Det skulle kunna hända alltså att man dyker upp på vigseldagen och ser att området är avspärrat.

    Här hittar ni kontaktuppgifter till förvaltaren:
    Förvaltare: Lennart von Quanten, Statens fastighetsverk, tel 08 696 72 11, e-post lennart.von.quanten@sfv.se

  • Maggan Haggan

    Jag rekomenderar er alla att kolla in alla forum ni kan tänkas hitta då jag råkade på ett annat forum och då hittade jag ett par som ska ha vigsel exakt samma dag och tid.

  • Maggan Haggan

    Jag va i Haga parken idag och allt såg lugnt ut som det ser ut nu. Flera par som va där och fotade sig.

  • Taha

    Maggan Haggan skrev 2009-04-25 18:52:03 följande:


    Jag rekomenderar er alla att kolla in alla forum ni kan tänkas hitta då jag råkade på ett annat forum och då hittade jag ett par som ska ha vigsel exakt samma dag och tid.
    Bra tips!!
    Vilket forum var du inne på? Krockade det med ditt datum eller någon annans här?
  • Maggan Haggan

    Det var mitt datum och tid som det krockade med. Försöker få kontakt med de paret som ska gifta sej, men har inte fått svar ännu.

    Jag var inne på en sida som heter Bröllopssidan.

  • Maggan Haggan

    Det var nog en annan sida som heter Allt om bröllop.

  • Maggan Haggan

    Jag blir lite stressad, då vi hade tänkt att få ut inbjudningskorten nu i veckan och detta inlägg på de andra forumet var skapat i oktober 2008. Vad gör vi om jag inte får tag på de andra paret och kan komma överens om tid? Vi kan tänka oss att skjuta på vigseln till 15:00 men senare går inte. Om vi ska Vigas 15:00 krävs att de har hunnit bort och då är 14:00 lite tight in på.

  • Perka B

    Vi ska vigas i ekotemplet i Hagaparken den 29 aug 2009 kl 15:30

Svar på tråden Vigsel i Ekotemplet 2009