Vigsel i Ekotemplet 2009
Här kan alla skriva upp sig med datum och tid så kanske folk slipper krocka och trängas där
Här kan alla skriva upp sig med datum och tid så kanske folk slipper krocka och trängas där
Vi tänkte ta kort vid Ekotemplet den 30/5 kl.12. Hade ni tänkt vara där innan en stund för att förbereda ShangChina? I så fall när kommer ni? Vill ju inte att det blir stressigt för någon av oss :).
Lottentott - Ska ni bara fota er, eller ska ni ha vigseln där också?
Vi kommer att fota oss på lite olika ställen tror runt där i kring, jag vet inte vart än. Men det blir väl nåt foto också vid templet antar jag..
Vi har tänkt att vi ska nog fota från klockan 12.30 cirkus...Men vi får ju samsas tycker jag
Maggan Haggan skrev 2009-04-25 22:00:27 följande:
ShangChina - Absolut! Visst kan vi samsas! Vi ska inte gifta oss där, utan det gör vi ute i Bro kyrka kl.15. Men vi ville ta kort där då vi har band till platsen och för att den är så vacker... Men om ni inte tänkt konka stolar där eller så vid 12-tiden, så går det ju utmärkt att samsas! Det kan ju vara lite roligt till och med! :)
Jag har öppnat liknande trådar på andra sidor och även gett dem denna länk eftersom det verkar vara flest som skrivit upp sina datum här. Hoppas på att det minimerar risken för krock.
Liknande trådar finns på;
Bröllopsguiden
Bröllopssidan
Bröllopsmagasinet
Hejj...
Vi ska gifta oss i Ekotemplet den 2 augusti kl 14.00. Hör av er om det krockar med ert bröllop..Skicka sms till min mob 0735 131492, endast sms! =)
Hej!
Vi planerar att gifta oss i Ekotemplet lördag 23/5 kl 16.00!
Mvh Elin
Det är samma dag och tid som Hav och Sol (som skrivit tidigare i tråden). Kanske ni kan ta kontakt med varandra för att försöka lösa det i förväg?
EFTERLYSES! Någon som har kontakt med signaturen Hav och Sol?
Mvh Elin