Inlägg från: SweetSun |Visa alla inlägg
  • SweetSun

16 maj 2009!

Nu har jag sett alla datum i maj utom just den 16:e tror jag!

Hur mycket har ni kvar? Vad är klart? Är vi nervösa än?

• Svar på tråden 16 maj 2009!
  • SweetSun

skönt att höra att fler än vi har lite kvar

Vi har inte haft vigselsamtal med vf än, min klänning ska lämnas in til sömmerska och sys in, alla har inte osat än men verkar få ett bortfall uppå 10 pers det är mycket när det bara är 44 bjudna..

ringarna ska lämnas in för puts och gravyr...

sen tror jag et mesta är klart.. men man kommer på nytt hela tiden som ska fixas..

Nervös har jag varit sen han friade, men det ökar dag för dag

• SweetSun

jag är superstressad! Har en del kvar att göra, men koll på vad som ska göras så det borde inte vara nåt problem! Drömmer en massa konstiga drömmar om bröllopet också..

• SweetSun

jag ska lämna in klänningen till sömemrskan imorgon, lämna in ringarna för put, gravyr och en minskning, köpa linser 8vill slippa brillorna den dagen) och så ska jag köpa lite sidenband som jag ska ha i midjan, och några småband till brudbuketten..

sen ska man ju ha vigselsamtal, träffa fotografen och bestämma det sista med catering *PUH*

• SweetSun

Linn74; jag kommer faktiskt att köpa ett lass med rosor på plantagen, så ska min vän göra bukett!

• SweetSun

här är det mycket kvar Eller ja, det känns så! men ska hämta ut klänning, ringar och köpa lite detaljer till klänningen.
    Sen ska det köpas alkohol och annat dricka, bestämma exakt vem som ska göra vad under dagen..ha vigselsamtal samt träffa fotografen en sista gång.
    SEN är det lugnt

• SweetSun

Här är det mesta fixat nu ,men ska ha lite familjemiddag i helgen då vi ska gå igenom det sista,

Sen ska jag köpa band till klänningen samt bränna skivor.
    Ska till frissan på tisad och klippa/färga.

Fick hem min vigselring idag

• SweetSun

ja i göteborg ser det bra ut! Jag går in och kollar där varje dag!

Idag hade vi sambons familj här så vi fick stämma av det sista med deras uppgifter och så.

• SweetSun

usch då! För mig ser det bra ut än så länge! men man ska inte bry sig förren max 3 dagar innan, allt hinner ändra sig!

Svar på tråden 16 maj 2009!