Inlägg från: SweetSun |Visa alla inlägg
  • SweetSun

16 maj 2009!

såg nu att de ändrat från 20 grader å sol till 13 å regn..knepigt.. men jag bryr mig inget förren dagen innan.

• SweetSun

Välkommen in alla =P

Vi hade provfotografering med vår fotograf idag! Jösses vad det pirrade i magen! Det kändes verkligen nära!! Han lugnade oss med vädret, det blir sol sa han

• SweetSun

haha nu lovar de 17 och sol igen =P

• SweetSun

Jag är nervös för vädret mest, men även att få fler sista minuten-avhopp!

Sånt jag justr har kommit på är jag inte allt planerat in att bränna skivorna vi ska ha på festen, så det får jag stressa med nu.
    Sen kom jag på marchaller, snacks och vad vi gör om det faktiskt regnar!? Folk ska gå ute på tipsrunda vis festlokalen, och vad gör vi om det regnar liksom..hm.. jaja det är sånt som visar sig!

Jag har bara ett frågetecken som är ett dilemma nu, och det är att jag inte har nånstans att byta om efter frissan! Jag hoppas på hos frissan, det ska jag ringa om imorgon, för hotellrummet får vi inte förren 14 och det är lite sent för det då, eftersom vi ska fotas 1230...

• SweetSun

ja jag har hittat en del fel i våra med, men det får gå, jag vägrar göra om allt...

• SweetSun

jag ska göra hår och smink på studio kalufs

som jag skrev får vi inte hotellrummet förren 14 så det går ju inte

• SweetSun

vi har frågat om rummet men de kan inget lova förren på samma morgon då de vet om nån haft rummet eller ej...

• SweetSun

idag har vi pyntat och ställt iordning!
    Häktiskt och stressigt, men endå härligt!

Jag fick byta om hos frissan by the way

Nu återkommer jag inte förren jag är fru

• SweetSun

Bilder finns hos mig med =P

• SweetSun
    Allimac skrev 2009-05-19 09:51:51 följande:
    Nu är jag fru..;)Bilder finns i galleriet!!
    Du måste göra galleriet offentligt bara!
  • SweetSun

jo det ska finnas där nånstans..hm..

• SweetSun

Nu finns det ju! Jättefina ni var!!

• SweetSun

Linn74; va fina ni var!

Vi åker inte på nån bröllopsresa, vi ska bara åka i Sverige med finbilen lite, ska njuta av den svenska sommaren, det räcker gott åt oss, vi gillar inte att resa utomlands.

Svar på tråden 16 maj 2009!