Bröllop 2010 nr 6
Hej! Nu har jag också hittat hit. Här står det still på planeringsfronten just nu. Det är ju faktiskt 14 månader kvar till den stor
Hej! Nu har jag också hittat hit. Här står det still på planeringsfronten just nu. Det är ju faktiskt 14 månader kvar till den stor
hoppsan, kom visst åt en knapp....
som sagt, 14 månader kvar till den stora dagen. Ingen brådska.
Däremot drömde jag för första gången om vårt bröllop inatt. Det var soligt, alla hade kul och min kära extrapappa blev alldeles för full...
Jag såg också programmet (och sambon suckade högt och försökte sno fjärrkontrollen). Tyckte det var lite rörigt och budgeten var ju totalt orealistisk! Det KAN inte ha blivit så billigt! Den upplysta baren i hörnet måste t.ex. ha kostat lite... Och hela scenen i klänningsbutiken kändes bara så fejkad. Men rätt underhållande och inspirerande var det ändå.
Länge sen jag skrev nåt här, har inte varit så aktiv på bröllopsfronten senaste veckorna. Ni har hunnit avhandla en hel del ser jag. Igår fick jag reda på att en av mina kompisar har förlovat sig OCH är gravid. Med tanke på graviditeten är det nog ingen risk att våra bröllop krockar. Puh! :)
Jag tycker också att klänningen är det roligaste. Vill ha en enkel, stilren klänning. Gillar Teklas klänningar, men är också inne på att beställa en Vera Wang-kopia från Kina. Fast än så länge har jag inte ens vågat prova nåt. Tänkte göra det i sommar när min bästa vän och tärna kommer hit och hälsar på.
När det gäller hår och smink ska jag kolla med min vanliga frissa som är superduktig. Är dock osäker på om hon är van att göra uppsättningar. Vet i alla fall att hon känner en bra makeuptjej, så då hade jag kunnat få allt på samma ställe. Jag kommer i alla fall inte att sminka mig själv, det kommer jag att vara alldeles för nervös för :)
Appropå skatteåterbäringen får jag tillbaks 260 kronor, tjohoo! Det blir några öl på krogen tror jag
Sambon däremot får tillbaka 3500, men dem vill han inte lägga i bröllopskassan, utan hellre unna oss en lyxig middag eller liknande. Inte mig emot. Budgeten lär vi få ihop ändå, så länge vi båda sitter tryggt på våra jobb och jag inte får för mig att jag ska ha en klänning för typ 15000
Hej tjejer!
Nu är jag tillbaka efter fem dagar i Vitryssland. Är för trött och mätt på intryck att jag inte kan koncentrera mig på jobbet. Bra att BT finns då :)
Igår hade jag fått ett paket med posten. Jag vann ett manikyr-kit i Amelia brud&bröllops utlottning. Jag hade helt glömt att jag ens deltog, så det var en rolig överraskning! Ska testa det i veckan, recension kommer!
Hej tjejer!
Nu är jag tillbaka efter en underbar långhelg i fjällen, med träningsvärk och lätt solbränna :)
workoutgirl, jag röstar på klänning nr 3, men jag håller med dig om att det är svårt att välja!
Som jag berättade tidigare vann jag ett manikyrkit i amelia brud&bröllops tävling. Nu har jag testat det och är supernöjd! I kitet ingick nagelrengöring, myrraolja, nagelbandscreme, nagelfil och handcreme. Särskilt myrraoljan har gjort underverk med mina naglar och nagelband. Naglarna är superstarka och nagelbanden inte alls lika torra och fnasiga som innan. Rekommenderas!
Krystal skrev 2009-04-20 14:39:48 följande: