• Fenixx

Bröllop 2010 nr 6

ja man får tänka att det inte är värt det att stoppa i sig sötsakerna! jag känner mig lite depp då jag kommit efter med kost och träningen då det varit så mycket annat. men nu gör jag ett tappert försök igen..får se hur länge det går. kvällarna är värst för mig.

• Fenixx

sarahkka>> jättebra med vikten där! du ska se att du fixar det sista med, är ju upp och ner gångar så.

sundance>> paanik då med formen. jag ska ju också iväg nu i höst och ta första måtten för klänningen, så jag måste verkligen ta tag i det nu.

• Fenixx

ellabay>> wow jättebra med 6kg på 2v ju!
    gäller att man håller motivationen uppe och håller igång.

jag hade det i början men med så varierande arbetstider, svårt att komma iväg till träningen och alla sötsaker som lockar på jobbet och kvällarna här hemma så har jag haft dålig disciplin på mig själv tyvärr.

• Fenixx

sundance>> allting går ju. men själv är jag väl lite skadad att det är just en låt för ingång.
    men förstår att ni vill ha forest gump, såå fin.

• Fenixx

ja men man hittar mycket fint från filmens värld.

kanske inte helt otippat så ska vi ingång och utgångs musik från sagan om ringen.

• Fenixx

vi får bara frukt på fredagar så det ska räcka över helgen för dem som jobbar. annars får vi ta med oss själva, och inte alltid jag tänker på det.

idag var jag iväg med mysifer i göteborg och handlade till trycksakerna. hittade mycket bra och skönt att få hem en del av det man tänkt. och vi bägge stod emot frestelserna med all snabbmat, bullar och allt gott som finns överallt.

• Fenixx

och festen hade dem på stensjöhills herrgård. tror det var 60gäster. nackdelen är att middagen är på översta våningen med bara trappor. och så våningen under är det plats för mindre dans och mingel/fest. och sen fanns det väl 3-4rum för övernattnig vad jag förstod.
    men var väldigt mysigt och hade fin uteplats och trädgård runt om.

www.stensjohill.se/

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6