• Fenixx

Bröllop 2010 nr 6

ja nog många som gifter sig idag, och vilket kanonväder dem får. *hoppas* vi får det på våra dagar med tjejer!

visst är man extra känslig nu när man själv planerar, bara jag ser bröllop på tv så berörs jag haha.
    och när en nära vän ska gifta sig nu i sommar så vette sjutton hur jag ska klara av det haha.

• Fenixx

workoutgirl>> vad roligt att varit iväg och provat.
    ja lite dilemma där, men samtidigt om du verkligen föll för klänningen med en gång så kanske det är meningen.

• Fenixx

jag fick "bara" ringa mamma idag då vi varit på 75-års kalas och jag ska strax iväg och jobba.
    lockar ju inte med tanke på det fantastiska väder vi har.

• Fenixx

sundance>> mysigt med bröllop. det är verkligen känslosamt och så härligt att se dem lyckliga tu. solosångerna gör mycket tycker jag.

du sa precis som hon i 27 dresses...bättre att se på brudgummen och hans lycka när han ser sin brud.

• Fenixx

workoutgirl>> är ju redan en del som köpt sina klänningar fast det är långt kvar. du får gå på din magkänsla.
    i värsta fall om du skulle ångra dig så får du sälja den och köpa en annan, för tid finns ju till det.
    för du kommer kanske ångra dig mer om du lät denna klänning försvinna som du fastnade så för. såg ju ut att sitta fint på dig med ju.

• Fenixx

Tänke bara nämna för er göteborgstjejer eller ni som planerar runtom där. så i nya numret av Amelia så fick man med en bröllopsguide till göteborg med massa samlade företag som har med bröllop och göra. (typ mini-gulasidorna)

• Fenixx
    workoutgirl skrev 2009-06-02 12:55:09 följande:
    Nu har jag varit och provat och lagt handpenning på klänningen! Det känns så bra! Om jag hittar en annan klänning i någon av deras andra butiker på får jag andra mig inom två veckor. Fast ska jag gå på magkänslan så kommer jag inte hitta nån bättre.
    åh vad roligt. tror det kommer bli kanon.
  • Fenixx

kan tro att det var jätteroligt tokisen.

vet själv på dem bröllop man varit och hur härligt det varit med den lyckliga känslan som är i luften och alla är glada och att se paret få varandra och all musik osv. är verkligen känslosamt.

så hur jag ska fixa att vara tärna och hålla mig från tårar för en av mina närmsta vänner i sommar blir ju intressant. *vattenfast mascara* tack. haha

• Fenixx

ja man längtar verkligen nu...

men på mitt jobb så har det såklart blivit att dem måste jämna ut med ordinare personal på semesterperioderna nästa år...så en från mitt lag måste gå över och ha tidig semester nästa år. och vi ska ju på våran bröllopsresa v.32!! och den går inte att flytta på då vi ska på medeltidsveckan och den är ju alltid samma vecka.

dem ska lotta vem som måste gå över, så håll tummarna att det inte blir jag!! i värsta fall får jag berätta och förklara för dem och hoppas dem har förståelse.

när jag beklagade mig lite för en nära jobbkamrat att den resan hade specialla ändamål så sa hon "ska ni gifta er?" så då fick jag ju säga hur det var. men hon gratulerade och lovade att hålla tyst. har ju inte tänkt att släppa bomben förrän nästa år på jobbet. får väl se hur det går nu haha.

• Fenixx

sundance>> tack!!

ja när du ändå är i stockholm borde du ju passa på och prova lite klänningar.

MissM>> ja det närmar sig för er. skoj att läsa om allt du/ni fixar med. vad blev det för smak i tårtan?

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6