Bröllop 2010 nr 6
mysifer>> måste vara en såå pirrig känsla att klistra igen kuverten med inbjudningskorten och sen lägga på brevlådan.
mysifer>> måste vara en såå pirrig känsla att klistra igen kuverten med inbjudningskorten och sen lägga på brevlådan.
nä men vissa saker har man klart i huvudet och även köpt och bokat osv. men sen är det några saker som man står och stampar lite med. så är det med bukett-val och ring för mig... att det kan vara så svårt då.
mysifer och MissM>> hoppas på bilder på era ringar och själva bröllopen sen frampå.
skogshuggarbrud>> har du bilder att visa? vad härligt att ha hittat klänningen!
åh vilken rolig överraskning FruH! och grattis!
vad bra att dem hade såna tårtor på maxi!
sambons kusin som han umgås en del med är ju bagare och har ett eget konditori med fantastiska bakverk, så jag hoppas att vi kanske kan få lite hjälp och rabatt där.
jättefin klänning, gillar när det är sån drapering eller vad det nu kallas när tyget går så snett över.
jag röstar på den lila tärnklänningen, så fint med lila.
MissM>> då kom bridezillan fram i dig när det gick sönder va.
bra att du fick lite rabatt som tröst!
ja här är det ganska lugnt med planeringen just nu. I juli ska vi iväg och handla en del grejer till sambon och sen har man ju en massa framöver med kalas, resor till släkt och vänner, bröllop osv nu i sommar så den kommer nog gå fort förbi. och så vips är hösten här när det är dags för oss att åka och göra mått och välja tyger, färger osv för våra kläder.
*måste hinna gå ner mer i vikt tills dess med*
MissM>> vi får simma mycket nu i sommar.
MV85>> oj är du redan klar med trycksakerna, vad skönt. jag har iallafall köpt materialet.
MV85>> annars får du lägga in en massa på eran bröllopshemsida(om ni har en sån) med mer utförlig info till gästerna. väldigt bra grej att pyssla med då och då när man är rastlös.
Megi>> ja jag är så nojig att någon annan ska hinna före att boka när man bestämt sig för något så vi har bokat festlokal, vigselplats, fotograf och hotellrum.
just med hotellrummet redan är för det är en liten stad och bara ett större hotell med en svit som har jacuzzi och lär vara fler brudpar i trakten så vi garderade oss.