Jag har inte heller haft så mycket tid att sitta här inne idag. Så skönt att klänningen borde dimpa ner vilken dag som helst, jag hoppas verkligen att den är som du har tänkt dig. Ska bli kul att se bild på den sen.
Idag har jag tvättat tre maskiner med kläder, tvättat tre fönster på balkongen och balkongdörren, samt köksfönstret utvändigt.
Imorgon ska jag till ikea och få vårinspiration.
Hoppas på att kunna handla en del växter och liknande till balkongen så att man kommer igång med det nu när våren är påväg med stormsteg. Nästa månad fyller m2b år också och då vill jag ha det mesta klart så att släkt och vänner kan komma hit och se hur fint vi har det.
Sen är det ju helg också. Och då ska jag och min toastmadame ut och överraska en väninna. Det ska bli jätte trevligt.
Längtar som bara den.
makupala skrev 2009-03-19 20:38:47 följande:
hej tjejer!va tyst det har varit i tråden idag då.. trodde jag hade massor att läsa ikapp, då jag inte haftmöjlighet att sitta så mycket vid datorn idag..längtar något enormt efter min klänning nu, den bordedyka upp vilken dag som helst! håller tummarna nu för attden är välgjord och användbar för den billiga penningen denkostade.. hihi.. och skulle den vara en total katastrof,ja då har jag ju tid på mig att hitta en annan..så himla skönt att få bubbla av sig lite härinne!tack för att ni lyssnar (läser).. Kram på er!