Inlägg från: FruHögstadius |Visa alla inlägg
  • FruHögstadius

Bröllop 2010 nr 6

okej, ska kolla vad gubben tycker, de med jättesmå barn kanske lämnar de hemma eller så åker de hem efter själva middagen..
    vi har ju inga egna barn, så vi behöver ju inte fixa barnvakt, men de flesta av barnen som vi har bjudit är ju ganska stora, och sköter väl sig själva, men ja, vi får se, barnen kommer iallafall vara bjudna sen får vi se hur många som kommer med.

• FruHögstadius

jag funderar på att "bara" knyta en vit alt. orange rosett i bak på varje stol, kanske varannan färg och stol eller en färg vid varje bord?

har inhandlat små ljuskoppar till borden som vi ska ha.
    annars har itne mycket inhanlats här, blir väl kanske någon inhandling runt sommaren

• FruHögstadius

tjoho flickor...
    jobbig morgon där chenda86, hoppas det känns bättre nu.

kom nyss hem och upptäckte till min stora glödje att jag fått några rabattkuponger från ellos hem, halva priset på valfrivara, det betyder att jag kommer att betala 450:- för mina två tärnklänningar istället för 600:- om jag beställer före den 23 april.. hihihi , blir nog att slänga iväg en order om ett par dagar.,.

• FruHögstadius

är det någon här som har testat en silikonbh?
    ungefär en sådan här?

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=129970&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

funderar på att ha den underklänningen, har ingen stor byst och då verkar den ju sitta bra..men vill höra från några jag litar på

• FruHögstadius

Har ni några tips på vad jag ska ge gubben i födelsedagspresent?
    jag har ingen aning, det står helt still i huvudet, känns som om han har fått allt. Kläder, smycken, bio och resturangbesök, massor med saker,.

• FruHögstadius

hittade något roligt, det var 52 stycken "skraplotter" där man en gång i veckan strapar och sedan ska man uppfylla det som står på kortet, i sängen alltså..
    den var ganska rolig,.
    jag funderade på att köpa något som han kan ha användning av kanske vid bröllopet eller i framtiden men han har i princip ALLT,.

supersvårt, förra året åkte vi båt tillsammans, funderade på någon spabehandling, men ekonomin är ju inte på topp, det kostar ju om båda ska gå tillsammans, :-S

• FruHögstadius

vad tror ni om att bjuda gubben på big comedy 2009 ?
    har någon a er varit på den tidigare?
    det fanns även stockholm live, vilka vi har sett några på en bal, men inte hela stockholm live.. vad tror ni är bäst?

• FruHögstadius

okej, jag har en axelbandslös bh , som sitter bra,kanske kan ha den, den är jag ju van med innan,.

har köpt servetter till bröllopet, eller iallafall vanliga vita servetter som kommer att få ligga på fika bordet. Sen blir det inköp av fina till middagen.
    Jag har hittat jättesnygga servetter i silver., men dessa är av papp, skulle ni reagera om ni var på ett bröllop och torka er med en FIN vanlig pappservett?

• FruHögstadius

jag har inte testat dessa servetter , vilket jag tänker göra innan, vi kommer att ha tre rätters, men jag vill inte ha för elegant, utan lite mer spontant. Gubben brura sig inte om vi har papper.
    kan köpa och lägga ut en bild sen, de ser lite hårdare ut i strukturen.

jag har köpt mina tärnklänningar och gissa vad jag fick betala, hiih 360:- för två klänningar, porto etc. de kostade 299:- styck men på någotsätt fick jag rabbat och betalade bara för en klänning, alltså 299:- för båda två. Nu hoppas jag att de sitter fint på mina tärnor, de kommer att komma runt den 10 april
    bild finns i galleriet., dessutom fick jag en sportjacka på köpet..

• FruHögstadius

ja , jag väntar med spänning på, hur materialet kommer att vara.
    hoppas på det bästa

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6