kommer de bli sura om itne alla får vara tärna? jag valde min syster i första hand så om du har en syster alt. killes tjej som du känner bra, kanske hon kan vara tärna ?
svårt om man har många nära vänner om man ska välja ut en, men jag skulle ha valt min "bästa av de bästa", min kille har ett sånt problem då hans bästa inte är den han kännt längst, men han är väldigt nära alla sina kompisar. Han har itne valt någon än, men det lutar åt den "bästa" av hans vänner, den han har umgåtts mest med och har roligast med.
vi sparar allt själva, vill de bidra så ack tack, men vi räknar itne med något från någon av våra föräldrar. Ska kolla med min far om han kan filma och redigera den sen, det skulle vara kul.
vi valde tema efter årstid, hösten, först hade vi ALLA höstfärger, men insåg att det skulle bli rörigt, så vi har vitt, brunt och orange nu med inslag av grönt eftersom vi kommer att försöka hålla "skogen" som tema.
- har ni några favorit färger kanske de är toppen, musik, film etc ?
workoutgirl- vad tråkigt med vikten jag vet hur det känns, har också gått upp ett par kilo som jag hade tappat, visst jag har itne tagit varken mat eller träning på allvar nu den sista tiden så jag får skylla mig själv, hoppas kunna börja igen snart för att komma ner till 55 kilo.