Bröllop 2010 nr 6
men uch vad tråkigt melonbuske!! *kram*
sambons föräldrar skiljde sig för 2år sen efter varit gifta i många år, var turbulent för oss alla! så kan tro att det är tufft för dig.
men uch vad tråkigt melonbuske!! *kram*
sambons föräldrar skiljde sig för 2år sen efter varit gifta i många år, var turbulent för oss alla! så kan tro att det är tufft för dig.
krystal>> ja fy sjutton alltså, finns ingen ärlighet hos folk längre. och just när det drabbar barn så blir man så himla arg och ledsen för deras skull.
hur ska ni andra göra med hår/smink? göra det själv, eller en kompis som gör det åt er eller gå till salong?
jag ska ju vara i en annan stad så vill ha ett ställe som gör både hår och smink, har hittat ett ställe som verkar bra. så ska se mer på det, har fått prislista osv.
när jag var på bröllopsmässan så fanns det ett annat ställe men hjälp vilka hutlösa priser dem tog!!
workoutgirl>> min klänning kommer vara inspirerad från bilderna i mitt galleri.
humlan>> ja bra att kolla upp alternativ vart man kan vara. nackdel med slott är väl att det ofta är ganska saftiga priser.
nä jag vet jag kollade upp thorskogs slott för skoj skull..och shit alltså...otroliga summor dem kräver och massa extrakostnader hit och dit. känns inte värt det.
välkommen alvastar och steven-johanna!
FruH>> vad tråkigt att hon "smiter" ifrån högtider, annars så brukar ju sånt vara uppskattat. men nog inte så mycket man kan göra mer än att säga att ni hoppas väldigt mycket att hon kommer.
får se hur våra äldsta släkt är och orkar komma då vi inte är i hemstaden.
välkommen zorken19! så skoj med många nya nu. är ju faktiskt bara drygt 9mån kvar tills det är 2010 så...det ni.
ja det första att bestämma kan ju vara vilken årstid och efter det fundera lite med färger, månad, vigselplats och vad för slags festlokal man vill ha, helservice eller fixa själv.
Ananias>> så söt klänning, får vi hoppas det blir 2st som bär det sen då. men till pojke är det nog inte svårt annars att hitta något som passar in till näbbklänningen. roligt när man gör små inköp.
PS. Ni glömmer inte av "vårt bröllop i era händer" ikväll för er som vill se.
vi kommer ha en barnfri fest också. just för att alla ska kunna slappna av och ha roligt utan pass och klet. och då vi vill ha en rejäl fest med på kvällen med alkohol.
våra egna barn kommer såklart vara med under själva vigseln. sen hur vi ska lösa barnvakt sen på kvällen då alla våra anhöriga är bjudna är en annan femma.
imorgon åker jag bort och hälsar på några vänner i några dagar så får se om jag får abstinens när jag inte kan komma in här.
ha det gott tjejer.