Bröllop 2010 nr 6
välkommen till oss marie6891!
chenda>> visst funkade det, såg jättefin ut på dig.
välkommen till oss marie6891!
chenda>> visst funkade det, såg jättefin ut på dig.
själv har jag betalt in nu för mina smycken som bör anlända nästa vecka, spännande!!
humlan>> ja en jättebra ide ju.
vi har inte riktigt bestämt med 3-rätters eller buffe ännu. men lutar åt att vi har en förrätt, sen buffe och så bröllopstårtan som efterätt.
jag förstod vad du syftade på fruH.
själv tar man det lugnt då jag ska jobba ikväll. är förväntansfull då mina smycken kommer till veckan, annars är det ganska lugnt i planeringen just nu.
hahahha vilken dröm!
jag själv drömde jag för ett tag sen att vi var sena till bröllopet och hade inte hunnit sminka mig eller få klänningen eller nåt..var hemskt.
FruH>> ja blev en väldig förändring i deras lokal. jättefin klänning.
vet inga adresser själv, men vet det ska finnas lite sajter med fina västar man sett. klart man kan ha väst under vanlig kostym. det hade min sambo när han var bestman på ett bröllop.
rosesarered>> ja men det är fördelen med att vara ute i god tid, man kan ta lite pauser då och då i bröllopstänkandet.
idag fick jag mail att mina smycken är skickade, så hoppas jag hinner få dem innan påskhelgen!!
absolut, välkommen sundance!
hur långt har ni kommit i tankar och funderingar runt erat bröllop?
idag öppnade jag nervöst brevlådan och där låg mitt paket!! öppnade och så var det en sån fin röd ask med guldmönster på och i låg mina smycken.
dem var kanonfina, precis som jag önskade. och hårsmycket satt som gjutet på mig, var såå fint på. åhhh vad glad man är nu! återkommer med bilder.
maj2010>> åhh vilken rolig överraskning, grattis!