• sarahkka76

Bröllop 2010 nr 6

Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

Bridezillas, here we go!

Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • pandis81

jag köpte min klänning hos en tjej som säljer bröllopsklänningar.
    hon hade en anonns ute här på BT.

Vi vet inte vart vi ska åka, men det lutar åt spanien eller italien. Beror lite på

Jag tycker att klänningen är jättefin.
    Ska du ha den storleken eller så fick man ju kontakta henne och få en ny annons.

Smilla1983 skrev 2009-03-12 13:17:29 följande:
    Vart åker ni Pandis81? Var köpte du din klänning? Tack mysifer, ska spana in din sida :) Kan inte ni vara snälla och hjälpa spana in klänningen jag hittat och se vad ni tycker?www.tradera.com/Ny-Brudklanning-Fran-DressNBe... är precis en sådan modell jag vill ha..
  • Fenixx

ja den klänningen blir nog jättebra, tycker du ska slå till.

jag röstar på italien, pandis! alltid velat dit.

• Smilla1983

Jag brukar ha storlek 34, så den borde ju passa. Men kanske kan kontakta henne och höra vad det är för mått. Dock har hon ju några negativa.. men majoriteten är ju positiva!

Spanien och Italien är ju fantastiska länder :)

• pandis81

Jag tycker du ska kontakta henne och se vad du får för bemötande, det är alltid första kontakten som är viktigast.
    brukar du ha 34 så kan du säkert ha den också.

Smilla1983 skrev 2009-03-12 13:29:22 följande:
    Jag brukar ha storlek 34, så den borde ju passa. Men kanske kan kontakta henne och höra vad det är för mått. Dock har hon ju några negativa.. men majoriteten är ju positiva! Spanien och Italien är ju fantastiska länder :)
    [/citat]

Jag har varit i italien förrut och även spanien båda länderna är underbara, men det beror ju lite på vi ska ju ha med oss våran dotter och hon kommer at vara 4 år då. Så det ska ju vara barnvänligt, vi får se vad vi hittar.
    Fenixx skrev 2009-03-12 13:28:59 följande:
    [citat]
    ja den klänningen blir nog jättebra, tycker du ska slå till. jag röstar på italien, pandis! alltid velat dit.
  • pandis81

Jag har varit i italien förrut och även spanien båda länderna är underbara, men det beror ju lite på vi ska ju ha med oss våran dotter och hon kommer at vara 4 år då. Så det ska ju vara barnvänligt, vi får se vad vi hittar.

Fenixx skrev 2009-03-12 13:28:59 följande:
    ja den klänningen blir nog jättebra, tycker du ska slå till. jag röstar på italien, pandis! alltid velat dit.
  • Fenixx

ah ja det är ju viktigt när barn ska med.

• Humlan66
    Smilla1983 skrev 2009-03-12 13:29:22 följande:
    Jag brukar ha storlek 34, så den borde ju passa. Men kanske kan kontakta henne och höra vad det är för mått. Dock har hon ju några negativa.. men majoriteten är ju positiva! Spanien och Italien är ju fantastiska länder :)
    Tycker klänningen är fin . det finns ju en snubbe på tradera som VÄGRAR ge pengarna tillbaka om inte köparen lägger ett positivt omdömme- sånt är så jäkla fult tycker jag

Men den du köper av gör ju det via kina, så du kanske fär ett ännu bättre pris som du beställer direkt. tex via milly bridal
  • Smilla1983

tack för tipset humlan66! Ska kolla in :) Ja, vissa traderare är inte att leka med!

• Fenixx

Glöm nu inte heller på söndag när tv3´s bröllopsprogram börjar med. alltid värt att kika på, så man får ut lite av ens bröllops-energi.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6