• MV85

Bröllop 2010 nr 6

MissMijah skrev 2009-05-06 20:04:40 följande:
    MV85: köpte här på köp och sälj
    aaaah så klart! hmmm... då får jag hitta en nån annan stans.. Ska ju inte ha till bröllopet, utan bara för att jag vill ha till oss här hemma
  • MV85
    pandis81 skrev 2009-05-06 21:47:12 följande:
    ja coolstuff.se har för 499 kr.
    [/citat]
    pandis81 skrev 2009-05-06 21:47:12 följande:
    [citat]
    ja coolstuff.se har för 499 kr.
    yeay!
  • MV85

Vad duktiga ni är tjejer som kämpar med vikten!
    Själv sitter jag o väntar på mediciner som ska få ordning på min ämnesomsättning - sen ska jag oxå börja!
    Inte lönt att hålla på innan jag fått det dock, då det inte kommer ge någon som helst effekt om jag inte svälter mig själv - o hur bra är det i slutändan?
    Näää.. Så jag hejjar på er här istället o säger att Jag sluter upp så snart jag fått mina mediciner o kämpar jag med!

• MV85
    Sundance skrev 2009-05-07 21:04:59 följande:
    Vet ni hur långt i förväg man behöver boka vigselförrättare för borgerlig vigsel?
    I Gbg kan man inte göra det förrän man har giltig hindersprövning fick jag lära mig idag av en kompis som ska gifta sig borgligt där i september.
  • MV85

Idag bestämde jag mig för att våga mig på en klänning jag inte trodde m2b skulle gilla... men utan att veta om det har han lyckats tala om för mig att han gillar mycket coolare klänningar än jag trodde... Så nu har jag nog bestämt mig för en klänning som INTE kräver en massa massa ändringar, utan bara byta ut knäppningen mot snörning och sy på ett litet avtagbart axelband

• MV85
    MissMijah skrev 2009-05-09 11:42:42 följande:
    Tänkte bara säga att det finns en bild på mig i min kläning i galleriet. Den kommer nog inte få ligga där så länge. Men om ni vill se. Jag älskar den!!
    Helt underbart snygg! Förstår verkligen varför du älskar den!

Jag hoppar på små moln, för vi har fått bokat fotografen till vårt bröllop! Den killen jag hoppades på kunde och ville boka upp sig så här långt i förväg!
    4500:- inkl. moms för en heldag med samtliga bilder på skiva för att kunna framkalla själva PERFEKT!
  • MV85

Sundance: Jag har ingen aning - verkar skilja från kommun till kommun, så gå in på dins hemsida o kolla vad det står, eller ring o fråga - det värsta som kan hända är att säga att ni är för tidigt ute!

• MV85

Sommar 2010 skrev 2009-05-09 16:16:20 följande:

Min förlovningsring är i ivory och den är åt det beige hållet så jag antar att klänningsfärgen också drar åt beige. Men jag har ju inte kollat i några affärer.
    Förlovningsringen?
  • MV85

maj2010: Självklart fixar jag naglarna Fast å andra sidan har jag alltid långa (äkta) så behöver bara få dem tillfilade o lackade så är de kalassnygga sen
    Funderar på om jag ska ha dem i fransk manikyr, eller följande färgtemat (mörkröda med gulddekor)

MissMijha: Det undrar jag med, så säg till om du hittar någon! Eller ja, beror på hur du vill ha, finns några typ stickade varianter på Lindex tror jag det var...

• MV85
    maj2010 skrev 2009-05-17 18:29:20 följande:
    Ibland har jag lust att bara skita i allt det här och bara gå till rådhuset och få det överstökat. Nån som känner igen sig?
    *hoppar studsar och vinkar*
    Samma här! Men vet hur otroligt jag kommer ångra det resten av livet, så därför är det inte ett alternativ...

Själv sitter jag just nu o gör om alla våra program för jag ändrat mig angående typsnittet, vilket gör att allt hamnar fel i dokumentet nu när jag gjorde om det... hmmm att man aldrig bara kan nöjja sig! hehehe Men fint blir det!
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6