• Celeste97

Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!

Dags att sprida lite glädje!
    Nu får DU möjligheten att ge bort en vacker virtuell blomma till vem eller vilka du vill! Kanske finns det någon här på forumet som du vill tacka eller uppmuntra?

Blir det en dagens orkidé eller en dagens blåklint som är först ut? Och varför?

• Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!
  • Celeste97

Åh, tackar - Det är inte ofta man får en blomma bara sådär! Nu blev jag lite glad faktiskt. Hoppas att fler får blommor!
    Hmm, jag kanske ska börja?

Just idag vill jag ge en... ..passionsblomma till Passionsblomman här på BT, som generöst delar med sig av sina floristkunskaper!

• Celeste97

*nappar åt mig en bukett vitsippor till köksbordet*
    Hihi, det bästa av allt är ju att man kan ge en blomma varje dag, om man vill!
    Grattis till PersianBride2009 förresten!

• Celeste97

Idag vill jag ge blommor till tre herrar på forumet:

En riktigt puffig pion till Fjosok som sprider puffärmsevangeliet här på BT!

En tuff maskrosbukett till Hammerman!

En "Sankte Pers nycklar" till Panzerfaust, med glimten i ögat!

• Celeste97

Idag har jag en sån där gammeldags rosa tjock ros som doftar hallon att ge bort. Den går till min favvo-moderator Pumpkin som gärna delar med sig av goda skönhetstråd!

• Celeste97

Och jag skickar några blomkrukor till min gulliga svärmor att ha i köksfönstret, för det vet jag att hon vill ha till påsk!

• Celeste97

mattiasmarie skrev 2009-03-19 20:08:41 följande:

jag ger blomman atill mig själv *ler* trött småbarnsmamma en på 5 år o en på 6 månader båda sjuka, inte sovit mer än 2 timma i sträck på ett halvår, super trött så jag vill ge mig själv en uppiggande blomma..om man får!!!
    Klart du ska ha en blomma! Här kommer en extra, godisfärgad tulpanbukett av mig!
  • Celeste97

Idag skickar jag en ros till alla som är uppsagda eller arbetslösa, med en stor bunt peppningar förstås!

• Celeste97
    Hvidbrud skrev 2009-03-21 09:16:51 följande:
    Idag vill jag ge en bukett ab årets första blåsippor till Ankan för att det är hennes födelsedag!
    Ooh, vad fina de var! Tur att virtuella blåsippor inte är fridlysta.
  • Celeste97

Idag skickar jag en liten lila viol till I'm yours!

• Celeste97

Nu ska vi se, är det inte TinkerBelle som fyller år idag? I så fall skickar jag en somrig bukett av vilda ängsblommor! Grattis!

• Celeste97

Och idag vill jag dela ut en ros var till tre damer som förgyller varje debatt de deltar i här på BT med genomtänkta argument:

En blå ros till Aleta.

En vit ros till Tooticki.

En gul ros till Feministbrud.

• Celeste97

Oj, har ni fest eller?!
    *dansar också rosenbladsdans*

• Celeste97

Förresten, jag glömde ju att tacka för den fina brudslöjebuketten. TACK!

• Celeste97

En STOOOR bukett med rosor går idag till JustMeAndMyLove som kanske har BTs största civilkurage! Du är verkligen värd den!

• Celeste97

En fräck papegojblomma går till J D som vågar ifrågasätta så många av bröllopstraditionerna och -måstena.
    Ta inte åt dig av tanklösa kommentarer!

• Celeste97

Klart du ska ha en blomma! Vad sägs om en glad gerberabukett?

MilosMamma skrev 2009-04-25 21:48:49 följande:
    Faktiskt, till mej själv för ja kämpar på så bra mot vikten, och beviset finns i galleriet, jag är en BRA bit på väg.
  • Celeste97

Idag får Im yours en bukett liljekonvaljer! Bara för att!

Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!