• Celeste97

Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!

Dags att sprida lite glädje!
    Nu får DU möjligheten att ge bort en vacker virtuell blomma till vem eller vilka du vill! Kanske finns det någon här på forumet som du vill tacka eller uppmuntra?

Blir det en dagens orkidé eller en dagens blåklint som är först ut? Och varför?

• Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!
  • Lady o Lufsen

Mäh???
    Varför funkar inte mina inlägg?

• Lady o Lufsen

Provar igen...vill ge en ros till dig Celeste som startade denna tråd
    -----

• Celeste97

Åh, tackar - Det är inte ofta man får en blomma bara sådär! Nu blev jag lite glad faktiskt. Hoppas att fler får blommor!
    Hmm, jag kanske ska börja?

Just idag vill jag ge en... ..passionsblomma till Passionsblomman här på BT, som generöst delar med sig av sina floristkunskaper!

• Fenixx

ja våran passionsblomman här inne förtjänar verkligen en stor bukett blommor för alla tips och råd här inne för oss alla.

sen vill jag ge den finaste mörklila viol till mysifer som har hängt här länge som jag och har blivit en väldigt god vän och ger så bra tips och stöd med all planering.

• Taaanja

Jag skulle vilja ge en ros till Persianbride2009 här på forumet, först och främst för att hon är en härlig tjej. Och dessutom fyller hon faktiskt år idag. Grattis gumman!

• passionsblomman

Men ÅÅÅÅÅ! GUUUUU vad glad jag blir!! Här får jag syn på den här tråden och tänker att det måste jag ju genast hoppa in och dela ut en blomma... och så har JAG fått!!! *hoppar runt alldeles rörd och glad*

Jag delar på stående fot ut vårblommor till ALLA som vill ha! HÄR: Rutiga Kungsängslijor, runda knubbiga Ranunkler, Ljuvliga liljekonvaljer, bulliga Syréner och vackrast av ALLT : oändliga hav av Vitsippor så långt ni kan se och så lite fåglar som tjuter i björkarna som just fått små gröna musöron!

Känner ni plötsligt att solen värmer igen....

Tack Celeste för den här tråden!

• Cantaton

Jag vill ge en blomma till min kompis Anna som var iväg och köpte te till mig idag, samt bjöd mig på middag Skönt med sällskap när sambon är bortrest!

• Lady o Lufsen

Ger även en liljekonvalj till "tooticki" här inne som jag tycker är så himla klok och sympatisk i det hon skriver!

Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!