• Celeste97

Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!

Dags att sprida lite glädje!
    Nu får DU möjligheten att ge bort en vacker virtuell blomma till vem eller vilka du vill! Kanske finns det någon här på forumet som du vill tacka eller uppmuntra?

Blir det en dagens orkidé eller en dagens blåklint som är först ut? Och varför?

• Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!
  • Troll1
    Celeste97 skrev 2009-03-27 11:48:15 följande:
    Nu ska vi se, är det inte TinkerBelle som fyller år idag? I så fall skickar jag en somrig bukett av vilda ängsblommor! Grattis!
    Se även inlägg #67.

Hvidbrud: Hela veckan blir väl bra!
  • Pentan

TACK hjärtat!!!

MilosMamma skrev 2009-03-27 12:01:32 följande:
    Jag vill ge en bukett till Pentan för hon är en sådan inspirationskälla. Tur att du finns och peppar oss =) Kram
  • Celeste97

Och idag vill jag dela ut en ros var till tre damer som förgyller varje debatt de deltar i här på BT med genomtänkta argument:

En blå ros till Aleta.

En vit ros till Tooticki.

En gul ros till Feministbrud.

• Aleta

Tack! *rodnar*

Och en bukett med brudslöja till dig Celeste, vi ska sitta bänkade vid TV:n när Viktoria gifter sig, eller hur!

Och när jag ändå skriver, så vill jag strö rosenblad över all er underbara, roliga, kloka, ibland arga, ibland ledsna och ofta glada BT-tjejer och killar som förgyller mina dagar!

• passionsblomman

*Dansar runt i fallande rosblad*

Aleta skrev 2009-03-28 22:52:16 följande:
    Tack! *rodnar*Och en bukett med brudslöja till dig Celeste, vi ska sitta bänkade vid TV:n när Viktoria gifter sig, eller hur! Och när jag ändå skriver, så vill jag strö rosenblad över all er underbara, roliga, kloka, ibland arga, ibland ledsna och ofta glada BT-tjejer och killar som förgyller mina dagar!
  • Aleta

Här kommer några extra till dig Passionsblomma!
    Jag slog på stort och knipsade av några av mina tigerprickiga orkidéer också!
    Tjohooo!

passionsblomman skrev 2009-03-28 22:55:14 följande:
    *Dansar runt i fallande rosblad*
  • passionsblomman

*hedrad*

*dansar i orkidéer och känner mig som en Amazonkvinna i regnskogen*

Aleta skrev 2009-03-28 22:57:20 följande:
    Här kommer några extra till dig Passionsblomma!Jag slog på stort och knipsade av några av mina tigerprickiga orkidéer också!Tjohooo!
  • Celeste97

Oj, har ni fest eller?!
    *dansar också rosenbladsdans*

• passionsblomman

Amazonkvinnefest i varm regnskog med orkidéer och rosor!

Det finns säkert nåt gott att dricka också, de har nog koll på sånt de där Amazonerna-dyrbar nektar säkert-skål!

Celeste97 skrev 2009-03-28 23:21:36 följande:
    Oj, har ni fest eller?! *dansar också rosenbladsdans*
Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!