• Aleta

Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!

Tack! *rodnar*

Och en bukett med brudslöja till dig Celeste, vi ska sitta bänkade vid TV:n när Viktoria gifter sig, eller hur!

Och när jag ändå skriver, så vill jag strö rosenblad över all er underbara, roliga, kloka, ibland arga, ibland ledsna och ofta glada BT-tjejer och killar som förgyller mina dagar!

• Aleta

Här kommer några extra till dig Passionsblomma!
    Jag slog på stort och knipsade av några av mina tigerprickiga orkidéer också!
    Tjohooo!

passionsblomman skrev 2009-03-28 22:55:14 följande:
    *Dansar runt i fallande rosblad*
  • Aleta

Instämmer, här kommer en bukett till!

Celeste97 skrev 2009-04-06 12:27:04 följande:
    En STOOOR bukett med rosor går idag till JustMeAndMyLove som kanske har BTs största civilkurage! Du är verkligen värd den!
  • Aleta

Ett riktigt stort fång med syrener till Jojjo82 för att hon håller på att göra en lånesida så att folk kan låna och låna ut saker till sitt bröllop!
    www.delarmedmig.se/
    Väntar med spänning på att den ska bli klar!

• Aleta

Underbara Passionsblomman!

Här kommer en bukett som jag har plockat i trädgården, klarblå scilla och vitsippor, anspråkslös, men ack så vacker.

• Aleta

Här kommer en till från mig också!

Celeste97 skrev 2009-04-24 21:44:10 följande:
    En fräck papegojblomma går till J D som vågar ifrågasätta så många av bröllopstraditionerna och -måstena. Ta inte åt dig av tanklösa kommentarer!
  • Aleta

Nu blev jag nyfiken, vad hade hon för idé?
    Lady o Lufsen skrev 2009-05-02 12:27:02 följande:

Vill ge bort en stor, doftande, vacker bukett med de största liljekonvaljerna man kan tänka sig till den person här på BT som borde få pris för sin idé om favours till sina gäster! Emelieca- var så god och njut!I salute you!!!
Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!