• Celeste97

Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!

Dags att sprida lite glädje!
    Nu får DU möjligheten att ge bort en vacker virtuell blomma till vem eller vilka du vill! Kanske finns det någon här på forumet som du vill tacka eller uppmuntra?

Blir det en dagens orkidé eller en dagens blåklint som är först ut? Och varför?

• Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!
  • passionsblomman

Dagens blomma får Cantaton som fyller år idag!
    Jag såg ljuvliga luktärtor i Partihallarna igår, sådana blir det, ihop med Ranunkler och Snitthyacinter och körsbärsblommor!

Grattis gumman!

• Troll1
    passionsblomman skrev 2009-03-13 10:02:58 följande:
    Dagens blomma får Cantaton som fyller år idag!Jag såg ljuvliga luktärtor i Partihallarna igår, sådana blir det, ihop med Ranunkler och Snitthyacinter och körsbärsblommor!Grattis gumman!
    Åhh, luktärtor! Mmmmmmmin favoritblomma...
    Skickar några sådana till de som behöver här på BT.
  • Celeste97

Och jag skickar några blomkrukor till min gulliga svärmor att ha i köksfönstret, för det vet jag att hon vill ha till påsk!

• passionsblomman

Idag får Ankan i vår bebistråd en blomma av mig-för det kan du behöva gumman!
    Du får finaste kvistrosorna med sov-du-lilla-vide-ung och bamsekramar.

• mattiasmarie

jag ger blomman atill mig själv *ler* trött småbarnsmamma en på 5 år o en på 6 månader båda sjuka, inte sovit mer än 2 timma i sträck på ett halvår, super trött så jag vill ge mig själv en uppiggande blomma..om man får!!!

• Troll1

Vill ge "Diz" en jättevacker bukett (hon får själv välja favoritblommor) för att hon hjälper mig med att redigera och fixa till en bröllopsbild.
    Tack!

• jojoånick09

jag vill ge dagens ros till min kompis anniv82,tack för att du tipsar mig om olika saker gällandes bröllop!

• Celeste97

mattiasmarie skrev 2009-03-19 20:08:41 följande:

jag ger blomman atill mig själv *ler* trött småbarnsmamma en på 5 år o en på 6 månader båda sjuka, inte sovit mer än 2 timma i sträck på ett halvår, super trött så jag vill ge mig själv en uppiggande blomma..om man får!!!
    Klart du ska ha en blomma! Här kommer en extra, godisfärgad tulpanbukett av mig!
  • Ankan80

Tusen tack för blommorna! De var helt underbara
    *kraaaaaaaaam*

passionsblomman skrev 2009-03-19 18:06:01 följande:
    Idag får Ankan i vår bebistråd en blomma av mig-för det kan du behöva gumman!Du får finaste kvistrosorna med sov-du-lilla-vide-ung och bamsekramar.
  • Diz

MattiasMarie > Klart man får! Och får man inte så får du en av mig isf... Styrkekramar från en till småbarnsmamma - dom växer fort, kom ihåg det.

Troll1 skrev 2009-03-19 20:48:07 följande:
    Vill ge "Diz" en jättevacker bukett (hon får själv välja favoritblommor) för att hon hjälper mig med att redigera och fixa till en bröllopsbild.Tack!
    Awh! Tack! Det var så roligt att kunna hjälpa till, made my day. Favoritblomma... har nog ingen sådan, får nog bli ett knippe tulpaner så här i vårtider tror jag.
Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!