• Celeste97

Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!

Dags att sprida lite glädje!
    Nu får DU möjligheten att ge bort en vacker virtuell blomma till vem eller vilka du vill! Kanske finns det någon här på forumet som du vill tacka eller uppmuntra?

Blir det en dagens orkidé eller en dagens blåklint som är först ut? Och varför?

• Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!
  • passionsblomman

*knyter och binder och skapar så det står härliga till*

Ikväll är det buketter till alla mina bt-vänner, som verkligen är en betydelsefull del av mitt liv numera. Ni stöttar och tröstar så man blir starkare och glad igen.
    Ni får mig att gapskratta så tårarna rinner och le ända upp till öronen.
    Ni gläder er med mig och bryr er. Ni är underbara!

• MulleNuh
    passionsblomman skrev 2009-04-18 22:22:06 följande:
    *knyter och binder och skapar så det står härliga till*Ikväll är det buketter till alla mina bt-vänner, som verkligen är en betydelsefull del av mitt liv numera. Ni stöttar och tröstar så man blir starkare och glad igen.Ni får mig att gapskratta så tårarna rinner och le ända upp till öronen.Ni gläder er med mig och bryr er. Ni är underbara!
  • Heloise

En stor bukett blommor och en stor kram till Tindragull som gjort så fina monogram till oss!

• nni
    passionsblomman skrev 2009-04-18 22:22:06 följande:
    *knyter och binder och skapar så det står härliga till*Ikväll är det buketter till alla mina bt-vänner, som verkligen är en betydelsefull del av mitt liv numera. Ni stöttar och tröstar så man blir starkare och glad igen.Ni får mig att gapskratta så tårarna rinner och le ända upp till öronen.Ni gläder er med mig och bryr er. Ni är underbara!
    Jag skriver under på bukettkortet' Bra ni finns
  • nni
    Heloise skrev 2009-04-19 00:13:25 följande:
    En stor bukett blommor och en stor kram till Tindragull som gjort så fina monogram till oss!
    Hon e så bra på att göra monogram!
  • Aleta

Underbara Passionsblomman!

Här kommer en bukett som jag har plockat i trädgården, klarblå scilla och vitsippor, anspråkslös, men ack så vacker.

• Tindragull

Nämen! Vad glad jag blir!

Heloise skrev 2009-04-19 00:13:25 följande:
  • Tindragull

Idag vill jag ge ett stort fång härliga vårblommor till mina väninnor som gjorde min möhippa till ett oförglömligt härligt minne igår!
    Även ett fång blommor till alla er på BT som i ur & skur kommer med tips, pepp, stöd, svar på dumma frågor & har idéer när man själv har hjärntorka!
    En jättekram till er alla!

• Troll1
    Aleta skrev 2009-04-17 23:47:11 följande:
    Ett riktigt stort fång med syrener till Jojjo82 för att hon håller på att göra en lånesida så att folk kan låna och låna ut saker till sitt bröllop!www.delarmedmig.se/Väntar med spänning på att den ska bli klar!
    Har registrerat mig, men den är inte klar att logga in på eller?

En blomma till Jojjo82 från mig med. Fint initiativ!
  • Lady o Lufsen

Den största tänkbara bukett vill jag ge till min man som jag älskar över allt annat men just nu för att han kom hem med en flaska Baileys till mig
    Mumma- nu dricker jag kaffe och Baileys för fullt

Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!