• Troll1

Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!

Vill också ge ett fång vackra blommor till alla goa tanter här på BT. Ingen nämnd - ingen glömd!

• Troll1
    Celeste97 skrev 2009-03-11 20:50:15 följande:
    Idag vill jag ge blommor till tre herrar på forumet:En riktigt puffig pion till Fjosok som sprider puffärmsevangeliet här på BT!En tuff maskrosbukett till Hammerman!En "Sankte Pers nycklar" till Panzerfaust, med glimten i ögat!
    Är det ingen av dem som även kan får Svärmors tunga? Kanske Panzerfaust såhär i bröllopstider?
  • Troll1
    passionsblomman skrev 2009-03-13 10:02:58 följande:
    Dagens blomma får Cantaton som fyller år idag!Jag såg ljuvliga luktärtor i Partihallarna igår, sådana blir det, ihop med Ranunkler och Snitthyacinter och körsbärsblommor!Grattis gumman!
    Åhh, luktärtor! Mmmmmmmin favoritblomma...
    Skickar några sådana till de som behöver här på BT.
  • Troll1

Vill ge "Diz" en jättevacker bukett (hon får själv välja favoritblommor) för att hon hjälper mig med att redigera och fixa till en bröllopsbild.
    Tack!

• Troll1
    Diz skrev 2009-03-20 12:45:15 följande:
    MattiasMarie > Klart man får! Och får man inte så får du en av mig isf... Styrkekramar från en till småbarnsmamma - dom växer fort, kom ihåg det.
    Awh! Tack! Det var så roligt att kunna hjälpa till, made my day. Favoritblomma... har nog ingen sådan, får nog bli ett knippe tulpaner så här i vårtider tror jag.
    Lägg till lite blåbärsris då, det är gulligt.
  • Troll1
    Celeste97 skrev 2009-03-27 11:48:15 följande:
    Nu ska vi se, är det inte TinkerBelle som fyller år idag? I så fall skickar jag en somrig bukett av vilda ängsblommor! Grattis!
    Se även inlägg #67.

Hvidbrud: Hela veckan blir väl bra!
  • Troll1
    Celeste97 skrev 2009-04-06 12:27:04 följande:
    En STOOOR bukett med rosor går idag till JustMeAndMyLove som kanske har BTs största civilkurage! Du är verkligen värd den!
    Oh ja! Här kommer en vacker vårbukett från mig med!
  • Troll1
    Aleta skrev 2009-04-17 23:47:11 följande:
    Ett riktigt stort fång med syrener till Jojjo82 för att hon håller på att göra en lånesida så att folk kan låna och låna ut saker till sitt bröllop!www.delarmedmig.se/Väntar med spänning på att den ska bli klar!
    Har registrerat mig, men den är inte klar att logga in på eller?

En blomma till Jojjo82 från mig med. Fint initiativ!
Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!