• Hvidbrud

Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!

Åh! Ranuklerna är så vackra här i förnstret! Tack Passion!
    Jag vill ge en stor bukett så stor så att man nästan inte kan nå om den med lupiner i rengnbågens alla färger till min man... Ibland fattar jag inte att han är min.. Hur har jag kunnat hitta en så underbar människa som aldrik slutar att överraska mig med sitt fina sätt. Puss! Älskar dig!

Mamma vill jag ge den första tussilagon till (den har jag inte hittat ännu) i ett litet snapsglas och till alla underbara tjejer som peppar och kramas och myser med hela dagarna här på BT vill jag ge en hel äng med vilda midsommarblommor! Ni sätter guldkant på tillvaron! *bamsekram*

• Hvidbrud

Ska hem från jobbet nu. En hård dag med tunga klienter, så jag ska nog stanna på vägen och köpa en bukett IRL... Det förtjänar mina axlar! (och nybakt bröd med ost och italiensk tomatsoppa...)

• Hvidbrud

Åh! tack Passion!!!

passionsblomman skrev 2009-03-26 23:47:26 följande:
    Och så födelsedagsbukett till Hvidis också!!!
  • Hvidbrud

Troll1: Tack! Vad fiiina de var. Härliga färger! (Det var igår men jag firar gärna födelsedag i en hel vecka )

• Hvidbrud

Åh, är festen fortfarande på? *svingarmedgumpeniregnskogentillljuvligarytmermedhärligadamer*

• Hvidbrud

Jepp!! Den sitter på ryggraden!

Ninnispinnis skrev 2009-04-01 08:18:28 följande:
    Hvidis, var det den du sjöng i skolpjäsen?
    Idag vill jag ge min mamma en bukett liljor för att hon "nästan" trode på att vi hade en älg på gatan utanför... April april! hi hi (ett stående aprilskämp i familjen... ffortfarande lika roligt 30år senare)
  • Hvidbrud

Idag vill jag gärna ge en kvist från det fantastiskt vackra rosa-blommande körsbärsträdet utan för fönstret till all härliga BT-kvinnor! Fins det något vackrare??

• Hvidbrud

Björken slog ut nästan framför ögonen på mig idag! Åh, nu är allt så härligt grönt!

Svar på tråden Dagens ros!!! Ge en virtuell blomma!