Mille M - wow, vilket maffigt halsband! Kan bli salig blandning tillsammans med väninnans tiara beroende på hur den ser ut. Spännande!!! Och oj, vad härligt att det är slutspurt till bröllopet nu. Vi hade en lugn smekmånad direkt efter bröllopet för att bara få kramas och vara tillsammans och prata igenom och smälta bröllopet, det var perfekt för oss. Sedan reste vi till Thailand tillsammans ungefär ett år efter bröllopet och hade en till smekmånad
Fast jag skulle också rekommendera Amalfikusten, som vi också har varit på tillsammans, bara för att det är så andtagande vackert och liksom romantiskt utan att anstränga sig. Jag var gravid när vi var där, dvs drack inga goda viner mer än att jag smakade en munfull av mannens glas, men det var verkligen fantastiskt fint och dessutom mycket att göra, se och uppleva (Pompeji, Vesuvius, Neapel i närheten, hyra bil/vespa och köra längs kusten eller ta en båttur långs Amalfikusten och bara titta på hur fint det är, Capri.... hur mycket som helst). Om jag hade bokat bröllopsresa idag hade det lätt blivit någonstans på Amalfikusten.
Lapinette - jag är mammaledig till efter sommaren, sedan ska jag antingen jobba från Köpenhamn eller hemifrån för samma företag som jag varit anställd hos innan. Fast just nu är 14-månadersdottern mitt heltidsjobb
Gemma - lycka till med flytten! Och så ses vi i Limhamn när du och monstret är på plats och känner er redo att möta mig och lilla fröken fräken, det blir toppen.