Hej på er alla fina tjejer! Har som sagt bara hummat igenom tråden, och har säkert missat en massa. Men jag har iallfall förstått att Gemma är tillbaks i Sverige.Välkommen hem!! Hur känns det? Din dotter är helt bedårande.
Lapinette fortsätter att pimpla champagne och åker på underbara resor. Dig kan man lita på ;)
Izunia baby, lika härligt energisk som vanligt med lilla stora tjejen som bara blir sötare och sötare, såg bilderna på FB.
Mll M som snart ska gifta sig, jippiee!Är helt hundra på att ert brölllop kommer att vara helt fantastiskt. Och du kommer att vara helt smashing!
Förhoppning- Vad är det jag läser..?? Läskigt värre! Hoppas att allt är bra med dig trots omständigheterna.
Kul att Fru fräken och E11a skriver här. Välkomna!
Själv njuter jag av att vara mamma till en helt fantastisk liten pojke. Vi har varit nästan lika sociala som tidigare. Vår lilla son är så van vid ljud och att ha folk runt sig hela tiden att han blir lite kinkig när det är tyst. Jag/vi har tagit med honom på press/ modevisning, fest, middagar och luncher på stan. Allt går med lite planering. Visst vi kanske inte är kvar till fem på morgonen ;) Även om vi bara tittar förbi i några timmar är det bättre än ingenting. Jag måste understryka att vi får en massa hjälp. Och att han fortfarande sover väldigt mycket.Vi är väl medvetna om att det kan vända väldigt snabbt. Vi kanske inte känns så viktigt i sammanhanget men dock ändå skönt är att jag är tillbaks i samma form som tidigare ( fast med större bröst och jag har ju redan väldigt stora bröst ingen silikon här inte).Jag tror det tog lite över en vecka. Livet är sig ganska likt fast mycket, mycket bättre. Allt känns snudden till magiskt sen våran son kom in i vårat liv.
Stor kram till er alla.