• Halland

Besviken på hippan

Någon mer än jag som blivit besviken på vad era vänner gjort för dig på din hippa??

Känner mig ledsen. Har gjort allt för att mina vänner ska få så roliga och minnesvärda möhippor som möjligt. Verkligen gjort vad de som personer älskar.

Så kom min. JA vad ska jag säga. Inte så imponerad. Kändes som om det var ett hast verk liksom. Inget engagemang. Bara så ledsen.

Någon annan i samma sits.

(KAn inte berätta allt då denna sida har öron)

• Svar på tråden Besviken på hippan
  • Halland

Det som hände var att dem inte gjorde något av det som jag gillar att göra. Vilket var en besvikelse. Speciellt då det är ens syster som ordnar.
    PLanerat vårat bröllop väldigt länge och tärnorna har vetat att dem ska vara det sedan början av planeringen.
    Känner inte ens dem mig så vet jag inte vem som gör det.
    Och alla runt om oss vet hur mycket jag har slitit och kämpat för detta och hur jag ser fram emot det.
    Kan man inte räkna med att man får en hippa där ens vänner gör sånt som man verkligen gillar då??

Ja jag får väl se fram emot bröllopet och hoppas att dem tar det mer seriöst.

• Halland

Ja jag får väl försöka skaka av mig det.
    Inte lätt.

Bara skönt att så det ur sig liksom
    Man kan ju knappast ta upp det med dem.
    Känns alltid bättre när man har fått ventilera sig.

Tack för stödet tjejer :)

• Halland

Jag förstår er verkligen.
    Fast med tanke på den hippa jag fick hade jag lika gärna kunnat var utan.
    Känns inte kul när man bar ger och ger och inte får tillbaka på samma sätt.
    Tycker att mina tärnor kunde pratat ihop sig lite bättre och bara fixat det jag ville istället.

Men men. Nu är jag gift och en kompis till mig sa att vi ska ta en spa helg snart så det ser jag verkligen fram emot.

Svar på tråden Besviken på hippan