• Halland

Besviken på hippan

Någon mer än jag som blivit besviken på vad era vänner gjort för dig på din hippa??

Känner mig ledsen. Har gjort allt för att mina vänner ska få så roliga och minnesvärda möhippor som möjligt. Verkligen gjort vad de som personer älskar.

Så kom min. JA vad ska jag säga. Inte så imponerad. Kändes som om det var ett hast verk liksom. Inget engagemang. Bara så ledsen.

Någon annan i samma sits.

(KAn inte berätta allt då denna sida har öron)

• Svar på tråden Besviken på hippan
  • LB5

Vad jobbigt att du känner så Nu vet jag ju inte vad som hände, men ibland kan det ju vara så att man målar upp stora förväntningar, men för andra är inte ert bröllop lika viktigt som för en själv. Hoppas att ni får ett underbart bröllop möhippan till trots, och fokusera på det roliga ni har framför er! STOR KARM!

• Halland

Det som hände var att dem inte gjorde något av det som jag gillar att göra. Vilket var en besvikelse. Speciellt då det är ens syster som ordnar.
    PLanerat vårat bröllop väldigt länge och tärnorna har vetat att dem ska vara det sedan början av planeringen.
    Känner inte ens dem mig så vet jag inte vem som gör det.
    Och alla runt om oss vet hur mycket jag har slitit och kämpat för detta och hur jag ser fram emot det.
    Kan man inte räkna med att man får en hippa där ens vänner gör sånt som man verkligen gillar då??

Ja jag får väl se fram emot bröllopet och hoppas att dem tar det mer seriöst.

• Sååå lurade

Vad trist, ja man ska ju inte ha för höga förväntningar, men tråkigt när de inte anpassar hippan efter den som ska hippas.

Kändes det som det var snålt eller bara paniklösningar?

• TinkerBelle

Förväntningar! Vi är alla olika som människor. På det lilla du skriver känns det som att du är en engagerad, energisk person som lägger sin själ i det du gör och bryr dig om andra människor. Du förväntade dig det samma tillbaka och när det inte blir så blir man besviken. Är inte säkert att din syster och tärnor visste vad som förväntades av dem.

Skaka av dig den dåliga känslan och gå vidare!
    Själklart kommer bröllopet bli jättebra - du har ju varit med och planerat.

• Sonja68

Håller med TinkerBelle, skaka av dig det där och se fram emot bröllopet istället!!
    DU har ju inte gjort nå't fel, och dina vänner/syster menade säkert väl, men det blev fel.
    OM det är så att det var ett oengagerat hastverk från deras sida så vet och känner de det säkert själva och får brottas med de känslorna.
    Men DU ska inte slösa mer tid och tråkiga känslor på det, utan koncentrera dig på det härliga som väntar dig. Kanske lättare sagt än gjort, men försök!
    Det är ju bara en hippa...det är ju själva bröllopet som är viktigt, och det kommer att bli underbart, ska du se!!!
    Kram.

• Fenixx

men du fick ju en hippa iallafall, tänk så. inte alla som får det.
    sen kanske dem inte ordnat hippa förut innan? för min sambo fick anordna en svensexa och hade ingen alls erfarenhet, så han gjorde sitt bästa för att få till det. visst kunde kanske haft mer på programmet, men dem hade ändå skoj.

så försök se bort det och se framåt mot eran stora dag istället.

• 20080719

Tänk i första hand på att någon tänkte på dig och gjorde en möhippa det är ju trots allt tanken som räknas, dom kanske inte gillar att ordna och fixa lika mycket som dig.

Sedan så är det bröllop på gång, så jag håller med tjejerna, skaka av dig det och tänk framt!

• Halland

Ja jag får väl försöka skaka av mig det.
    Inte lätt.

Bara skönt att så det ur sig liksom
    Man kan ju knappast ta upp det med dem.
    Känns alltid bättre när man har fått ventilera sig.

Tack för stödet tjejer :)

• Taha
    TinkerBelle skrev 2009-03-11 09:08:30 följande:
    Själklart kommer bröllopet bli jättebra - du har ju varit med och planerat.
    Helt sant! Håll fast vid dessa kloka ord. :)
  • annape84

Nje men ursäkta... Jag tycket du har all rätt att vara besviken. Man ska inte alls vara nöjd med att det är tanken som räknas. Är det ens syrra o bästa polare som fixar hippan borde de veta vad man vill ha!

Jag hade oxå blivit jäte besviken om jag fick göra saker jag inte ville..
    Lycka till med bröllopet!
    Kram

20080719 skrev 2009-03-11 10:11:47 följande:
    Tänk i första hand på att någon tänkte på dig och gjorde en möhippa det är ju trots allt tanken som räknas, dom kanske inte gillar att ordna och fixa lika mycket som dig.Sedan så är det bröllop på gång, så jag håller med tjejerna, skaka av dig det och tänk framt!
Svar på tråden Besviken på hippan