• Halland

Besviken på hippan

Någon mer än jag som blivit besviken på vad era vänner gjort för dig på din hippa??

Känner mig ledsen. Har gjort allt för att mina vänner ska få så roliga och minnesvärda möhippor som möjligt. Verkligen gjort vad de som personer älskar.

Så kom min. JA vad ska jag säga. Inte så imponerad. Kändes som om det var ett hast verk liksom. Inget engagemang. Bara så ledsen.

Någon annan i samma sits.

(KAn inte berätta allt då denna sida har öron)

• Svar på tråden Besviken på hippan
  • hujjedamejj

Var glad över att du fick någon överhuvudtaget!!!

• Energy

Min "hippa" var inte ens lite bra. Och nästan ingen dök upp för att dom fick höra talas om den dagen innan den skulle hända. Kaos kaos! Och där satt jag på min hippa själv under en massa ballonger. Har nog aldrig känt mig så ensam i hela mitt liv som den kvällen.

• Energy

Det är lätt att säga att man ska vara glad att man fick någon överhuvudtaget om man själv inte suttit där och varit ledsen.

• lolca
    Villesmamma skrev 2009-04-02 10:42:29 följande:
    Läs min blogg så vet du vad jag kände över min hippa i lördags!
    Vad har du för blogg?
  • hujjedamejj

Energy, fattar inte hur du kunde sitta där själv? Anordnade du den själv eller?

• Energy
    hujjedamejj skrev 2009-05-20 17:04:59 följande:
    Energy, fattar inte hur du kunde sitta där själv? Anordnade du den själv eller?
    Nej, min tärna ordnade den. Så jag satt väll inte helt själv det var 4 stycken där. Men jag hade gett min tärna 2 månader innan bröllopet nr till 40 stycken tjejer som sagt att när det blir hippa *blink blink* då ska vi ha roligt! Och alla målade upp en helt underbar dag. Idag är jag inte längre ledsen över den, men då förstod jag ingenting utan kände mest att "jag kan inte ha många vänner".
  • hujjedamejj

Det är väl inte många som har 40 ÄKTA vänner heller. Jag vet inte heller hur många som tackade nej till min hippa, vi var 5 st och folk kom och gick hela tiden. Det är ju svårt att få ihop så att alla kan samtidigt hela dagen.
    Sen kan ju inte alla möhippor vara spektakulära. Man får ta den som den är helt enkelt, och sluta lägga så mkt negativ energi på att gå och må dåligt över att det inte vart som ville. För det blir det ju aldrig. Och i ditt fall, så ja... Var glad att några kom iaf!!

• Energy
    hujjedamejj skrev 2009-05-20 17:18:05 följande:
    Det är väl inte många som har 40 ÄKTA vänner heller. Jag vet inte heller hur många som tackade nej till min hippa, vi var 5 st och folk kom och gick hela tiden. Det är ju svårt att få ihop så att alla kan samtidigt hela dagen.Sen kan ju inte alla möhippor vara spektakulära. Man får ta den som den är helt enkelt, och sluta lägga så mkt negativ energi på att gå och må dåligt över att det inte vart som ville. För det blir det ju aldrig. Och i ditt fall, så ja... Var glad att några kom iaf!!
    Läste du inte att jag skrev att jag inte längre var ledsen över den? Det var ju ingen som blev inbjuden till den fick jag veta i efterhand.
  • hujjedamejj

"Det är lätt att säga att man ska vara glad att man fick någon överhuvudtaget om man själv inte suttit där och varit ledsen."

Jo, jag vet att du inte längre är ledsen över det. Men många andra här inne är det...

• hujjedamejj

"Det är lätt att säga att man ska vara glad att man fick någon överhuvudtaget om man själv inte suttit där och varit ledsen."

Jo, jag vet att du inte längre är ledsen över det. Men många andra här inne är det...

Svar på tråden Besviken på hippan