• hujjedamejj

Besviken på hippan

Var glad över att du fick någon överhuvudtaget!!!

• hujjedamejj

Energy, fattar inte hur du kunde sitta där själv? Anordnade du den själv eller?

• hujjedamejj

Det är väl inte många som har 40 ÄKTA vänner heller. Jag vet inte heller hur många som tackade nej till min hippa, vi var 5 st och folk kom och gick hela tiden. Det är ju svårt att få ihop så att alla kan samtidigt hela dagen.
    Sen kan ju inte alla möhippor vara spektakulära. Man får ta den som den är helt enkelt, och sluta lägga så mkt negativ energi på att gå och må dåligt över att det inte vart som ville. För det blir det ju aldrig. Och i ditt fall, så ja... Var glad att några kom iaf!!

• hujjedamejj

"Det är lätt att säga att man ska vara glad att man fick någon överhuvudtaget om man själv inte suttit där och varit ledsen."

Jo, jag vet att du inte längre är ledsen över det. Men många andra här inne är det...

• hujjedamejj

"Det är lätt att säga att man ska vara glad att man fick någon överhuvudtaget om man själv inte suttit där och varit ledsen."

Jo, jag vet att du inte längre är ledsen över det. Men många andra här inne är det...

• hujjedamejj

Ja inte är det många som blir nöjda?! Haha. Men sen beror det på vad man gör av det hela sen. Grämer sig över det, eller går vidare.
    Sån är iaf jag. "Skitsamma, nu skiter vi i det"
    Man måste alltid tänka positivt ;)

• hujjedamejj

Haha, försöker vara iaf ;)
    Men du tycker alltså att jag lyckas?? Bra!!

Mina krav var: Alkohol, krogen, filmning av möhippan att få göra bort sig och festa med mina vänner.

Energy skrev 2009-05-20 17:28:05 följande:
    Du är en sån där jobbig optimist med andra ord. haha. ;-D
Svar på tråden Besviken på hippan