Tärnans uppgifter?
Jag har världens sötaste tärna, men vi ha iof inte pratat om kostnader ännu. Jag ser de dock som att saker som jag önskar/kräver av henne betalar jag och det hon vill göra utöver betalar hon.. Å andra sidan så har jag inga krav på henne. Hon var med och kollade klänningar och ja hade inte valt tärna innan men då insåg jag vilken toppentärna det var :) Det roliga med henne är att hon har så mycket idéer samtidigt som hon är omtänktsam och mån om att det blir VÅRT bröllop och inte hennes.
Jag ska se till att min tärna ser till att jag får i mig något under dagen så jag inte blir stupfull redan efter brudskålen ;) Sem är hennes uppgift att se till att jag ser okej ut. Typ ;) Samt hålla sig undan så hon inte hamnar på samma kort för hon är så söt. (nä jag skojar bara, hon är jättesöt, men klart hon får vara med på samma bild)
Jag har valt sambons brors tjej som tärna. Första jag tänkte på var barndomsbästisen men hon bor så långt bort och sen tänkte jag på syskonbarnen men samma där, de bor långt bort. Sen kom ja på denna tjej som är helt perfekt! Skulle kännas konstigt om hon inte var det faktiskt! Passar dessutom utmärkt då hennes kille är bestman :)