• Tjolinti

Dekorationer.

Jag kommer ihåg för ett år sedan då jag började hänga här på bröllopstorget. Vilket snack om dessa diamanter som skulle pynta alla borden.

Vet inte hur man får göra reklam, men jag har iallafall funnit en som jag köpt en massa av på tradera. har super många färger, helt otroligt. Jag har köpt en en liten påse av alla för jag vill kolla :)

får man lov o länka eller det får man inte?

• Svar på tråden Dekorationer.
  • Tjolinti

ja jo men folk kan ju tro jag kanske gör reklam till en kompis eller något. Vill inte att folk ska bli sura o skälla på mig:)

• Tjolinti

jaja men nu e det gjort o jag beklagar om det var fel. Jg kom bara och tänka på när jag satt som en galning och ville ha diamanter men kunde inte hitta några till vettiga priser. Allt var bara konfetti typ.

Dom ljusblå är superfina :D mitt bröllop ska gå i vitt och blått, dom blåa var faktiskt i samma färg som den andra blå vi har i våran dukning

• Tjolinti

då tycker jag du ska göra det. :)

när jag handlade så var det fullpris men nu e det ju halva priset på allt. :S varför hade jag så bråttom.

Men en sak, när jag först fick hem mina diamanter tänkte jag "fan vad lite" hahahaa, jag har köpt 2000 diamanter, för vi har tre långbord som ska dekoreras upp, vill inte snåla :S

Jag har köpt vita rosblad så ska jag strå som blå diamanterna över. :D har inte testat det än men jag tror de blir fint :D

• Tjolinti

Jag har nog i 1 carat, skulle jag tro,

vill inte börja strö ut som över bordet, orkar inte plocka samman dom igen :)

• Tjolinti

ojsan jag visste inte att det fanns fler som sålde för jag hade letat rätt länge innan jag hittade.

• Tjolinti

jag har köpt rosbladen på ebay. riktigt många för nästan inga pengar alls.

• Tjolinti

Jag køpte røda, vet inte varfør før jag behøver dom inte :D men hmm, jag skulle nog kalla dom mer julrøda. inte så mørkt blodiga.

• Tjolinti

jag har ingen aning om hur många rosblad jag fick, men en massa, vi e bara 38 stycken :)

• Tjolinti

ojj glömde svara om ebay, ja det är samma som tradera, men det är ju mest utländska leverantörer, men annars är principen samma :D

• Tjolinti

Ja jag köpte 2000. vi har 4 långbord, men jag vill inte ha stora diamanter, bättre med massa små som bara glittrar tycker jag och inte tar så mycket plats, vet inte vad dom kostar nu, men det e ju halva priset, man kan ju alltid sälja dom efter,
    jag ska säga till mannen som har hand om städningen i våran lokal att han inte ska dammsuga upp alla :D

MulleNuh skrev 2009-03-17 14:54:24 följande:
    idag fick jag hem stenarna från tradera. Dom var ju fina.. Lite mindre än jag trott. Så jag behöver nog 1500 stenar till!
Svar på tråden Dekorationer.