• Tjolinti

Dekorationer.

Jag kommer ihåg för ett år sedan då jag började hänga här på bröllopstorget. Vilket snack om dessa diamanter som skulle pynta alla borden.

Vet inte hur man får göra reklam, men jag har iallafall funnit en som jag köpt en massa av på tradera. har super många färger, helt otroligt. Jag har köpt en en liten påse av alla för jag vill kolla :)

får man lov o länka eller det får man inte?

• Svar på tråden Dekorationer.
  • Fru Indosaurie

så länge du själv inte gör någon vinst på det så är det okej

• Lady o Lufsen

Skulle tro att det är okey att länka så länge du inte gör reklam i egen sak eller försöker sälja...men jag kan inte dessa regler så bra så lita inte på mig!

• Tjolinti

ja jo men folk kan ju tro jag kanske gör reklam till en kompis eller något. Vill inte att folk ska bli sura o skälla på mig:)

• Brudens mamma

Ojdå....det var henne vi handlade av. Synd att man inte bärgade sig och fick dom för halva priset. Men man kan kanske ta några av en annan färg och blanda med. Får vidarbefodra till tösen om hon inte sett detta redan. Tack Tjolinti

• Brudens mamma

Tjolinti!!!! Hur är dom ljusblå? Jag tror inte vi hinner köpa ett gäng först och sen ännu fler efter att ha kollat dom. Är dom väldigt ljusa eller syns det att dom är blå?

• Michelangelo

Kan man köpa av säljaren utan att gå via tradera?

• Brudens mamma

Jag har ingen aning. Du får nog fråga säljaren om det ;)

• johanna anders

Jag köpte diamant konfetti av en annan där och är super nöjd. =)

• Brudens mamma

Hur många har ni på borden? Man vill ju inte ha för få men inte heller så att man ska städa undan för att ställa ifrån sig glasen. Vi har bord för 40 personer ca.

Svar på tråden Dekorationer.