• Tjolinti

Dekorationer.

Jag kommer ihåg för ett år sedan då jag började hänga här på bröllopstorget. Vilket snack om dessa diamanter som skulle pynta alla borden.

Vet inte hur man får göra reklam, men jag har iallafall funnit en som jag köpt en massa av på tradera. har super många färger, helt otroligt. Jag har köpt en en liten påse av alla för jag vill kolla :)

får man lov o länka eller det får man inte?

• Svar på tråden Dekorationer.
  • DanKat

Fru Indosaurie skrev 2009-03-11 21:07:21 följande:

så länge du själv inte gör någon vinst på det så är det okej
    Detta stämmer inte riktigt.

Det är inte tillåtet att starta en tråd i syfte att göra reklam, så denna tråd skulle jag inte godkänna om jag vore moderator iaf. Om någon frågar efter tips får man självklart tipsa (såvida inte man själv vinner något på det), men som sagt måste någon annan fråga om det först.
  • Brudens mamma

Jag är glad för denna länk. Forumet är väl ändå till för att hjälpa varandra med tips o ideér.

• MulleNuh

hihi jag har lagt bud på en av hennes auktion på stenar! Tack för länken!!

• Tjolinti

jaja men nu e det gjort o jag beklagar om det var fel. Jg kom bara och tänka på när jag satt som en galning och ville ha diamanter men kunde inte hitta några till vettiga priser. Allt var bara konfetti typ.

Dom ljusblå är superfina :D mitt bröllop ska gå i vitt och blått, dom blåa var faktiskt i samma färg som den andra blå vi har i våran dukning

• MulleNuh

Jag vill köpa röda som låg i 500-pack!

Tjolinti skrev 2009-03-12 18:27:31 följande:
    jaja men nu e det gjort o jag beklagar om det var fel. Jg kom bara och tänka på när jag satt som en galning och ville ha diamanter men kunde inte hitta några till vettiga priser. Allt var bara konfetti typ. Dom ljusblå är superfina :D mitt bröllop ska gå i vitt och blått, dom blåa var faktiskt i samma färg som den andra blå vi har i våran dukning
  • Tjolinti

då tycker jag du ska göra det. :)

när jag handlade så var det fullpris men nu e det ju halva priset på allt. :S varför hade jag så bråttom.

Men en sak, när jag först fick hem mina diamanter tänkte jag "fan vad lite" hahahaa, jag har köpt 2000 diamanter, för vi har tre långbord som ska dekoreras upp, vill inte snåla :S

Jag har köpt vita rosblad så ska jag strå som blå diamanterna över. :D har inte testat det än men jag tror de blir fint :D

• johanna anders
    DanKat skrev 2009-03-12 17:04:59 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2009-03-11 21:07:21 följande:Detta stämmer inte riktigt. Det är inte tillåtet att starta en tråd i syfte att göra reklam, så denna tråd skulle jag inte godkänna om jag vore moderator iaf. Om någon frågar efter tips får man självklart tipsa (såvida inte man själv vinner något på det), men som sagt måste någon annan fråga om det först.
    Jag tror inte heller att det är tillåtet att länka till en speciell säljare sådär. Jag menar om man då ska kolla tradera överlag så är inte ens den här säljaren billigast av dessa diamant konfetti (akryl diamanter) Det finns ju många säljare som säljer dessa billigare! Så det kan ju faktiskt låta som lite smygreklam...
  • Humlan66
    Michelangelo skrev 2009-03-12 10:17:31 följande:
    Kan man köpa av säljaren utan att gå via tradera?
    Nej sånt är förbjudet. Får tradera reda på det kan säljaren bli avstängd
  • Humlan66

J
    johanna anders skrev 2009-03-12 19:31:44 följande:

Jag tror inte heller att det är tillåtet att länka till en speciell säljare sådär. Jag menar om man då ska kolla tradera överlag så är inte ens den här säljaren billigast av dessa diamant konfetti (akryl diamanter) Det finns ju många säljare som säljer dessa billigare! Så det kan ju faktiskt låta som lite smygreklam...
    Ja oja, det är ju billigare att köpa på ebay
  • Chrisse och Jonas

Hihi.. tänkte jag också när jag fick mina 2000. Men sen när jag
    öppnade och strödde ut lite så såg jag att lite räcker långt. Men visst är det svårt att veta hur mycket man behöver för att det ska bli snyggt.. inte för mycket och inte för lite. Vilken storlek har du köpt? Tänkte jag ska övningsduka sen för att se hur det ser ut.. i god tid ifall jag behöver köpa till.

Tjolinti skrev 2009-03-12 18:48:21 följande:
    då tycker jag du ska göra det. :) när jag handlade så var det fullpris men nu e det ju halva priset på allt. :S varför hade jag så bråttom. Men en sak, när jag först fick hem mina diamanter tänkte jag "fan vad lite" hahahaa, jag har köpt 2000 diamanter, för vi har tre långbord som ska dekoreras upp, vill inte snåla :S Jag har köpt vita rosblad så ska jag strå som blå diamanterna över. :D har inte testat det än men jag tror de blir fint :D
Svar på tråden Dekorationer.