• Tjolinti

Dekorationer.

Jag kommer ihåg för ett år sedan då jag började hänga här på bröllopstorget. Vilket snack om dessa diamanter som skulle pynta alla borden.

Vet inte hur man får göra reklam, men jag har iallafall funnit en som jag köpt en massa av på tradera. har super många färger, helt otroligt. Jag har köpt en en liten påse av alla för jag vill kolla :)

får man lov o länka eller det får man inte?

• Svar på tråden Dekorationer.
  • Tjolinti

Jag har nog i 1 carat, skulle jag tro,

vill inte börja strö ut som över bordet, orkar inte plocka samman dom igen :)

• Tjolinti

ojsan jag visste inte att det fanns fler som sålde för jag hade letat rätt länge innan jag hittade.

• emma luxen

Tjolinti var har du köpt rosbladen någonstans?!

• Tjolinti

jag har köpt rosbladen på ebay. riktigt många för nästan inga pengar alls.

• Brudens mamma

Alltså....jag tycker detta är så himla kul. När jag gifte mig för ca 25 år sedan kunde man på sin höjd få sina servetter vikta lite annorlunda. Nu finns de så himla mycket att välja bland.
    Stackars min tös för jag vill ha allt på en och samma gång....Det kan bli lite för mycket va?

• Brudens mamma

Nu måste jag bara fråga....ni som köpt röda? Hur mörka är dom? Är dom typ julröda så man kan ha dom då?

• Tjolinti

Jag køpte røda, vet inte varfør før jag behøver dom inte :D men hmm, jag skulle nog kalla dom mer julrøda. inte så mørkt blodiga.

• burnisen

En liten fråga, har aldrig varit på ebay förut men nu blir ja ju väldigt läskad

Är det samma sak som tradera? Man budar och den som ger sig sist har vunnit?

• burnisen

Hur många rosblad har ni köpt? och hur många gäster kommer att vara närvarande?

• Tjolinti

jag har ingen aning om hur många rosblad jag fick, men en massa, vi e bara 38 stycken :)

• Tjolinti

ojj glömde svara om ebay, ja det är samma som tradera, men det är ju mest utländska leverantörer, men annars är principen samma :D

• MulleNuh

idag fick jag hem stenarna från tradera. Dom var ju fina.. Lite mindre än jag trott. Så jag behöver nog 1500 stenar till!

• Brudens mamma

Något som är klurit på ebay man måste tänka på är att kolla först o främst om dom skickar till Sverige och sen vad portot går på.
    Har hittat underbara klänningar för 1 dollar sen är portot över 100 .....men e man bara vaken så går det bra.

• Tjolinti

Ja jag köpte 2000. vi har 4 långbord, men jag vill inte ha stora diamanter, bättre med massa små som bara glittrar tycker jag och inte tar så mycket plats, vet inte vad dom kostar nu, men det e ju halva priset, man kan ju alltid sälja dom efter,
    jag ska säga till mannen som har hand om städningen i våran lokal att han inte ska dammsuga upp alla :D

MulleNuh skrev 2009-03-17 14:54:24 följande:
    idag fick jag hem stenarna från tradera. Dom var ju fina.. Lite mindre än jag trott. Så jag behöver nog 1500 stenar till!
  • Jönsina

Confetti är ett billigt alternativ. Ballongarrangemang kan bli riktigt pampigt och det är bara fantasin som sätter gränser!kolla in www.qualatex.com där finns massor av förslag på ballonarrangemang, från USA, kolla också www.partytajm.se för inköp av ballonger och confetti.

• Brudens mamma

Ett litet tips bara...det kommer ju ett liv efter bröllopet också. Tro det eller ej ;) Ni som köpt diamantera, spara dom. Ha dom till nyårsfesten, juldukningen, eventuellt barndop....ja typ var som helst.
    Lycka till på er stora dag ;)

Svar på tråden Dekorationer.