• Brudens mamma

Dekorationer.

Ojdå....det var henne vi handlade av. Synd att man inte bärgade sig och fick dom för halva priset. Men man kan kanske ta några av en annan färg och blanda med. Får vidarbefodra till tösen om hon inte sett detta redan. Tack Tjolinti

• Brudens mamma

Tjolinti!!!! Hur är dom ljusblå? Jag tror inte vi hinner köpa ett gäng först och sen ännu fler efter att ha kollat dom. Är dom väldigt ljusa eller syns det att dom är blå?

• Brudens mamma

Jag har ingen aning. Du får nog fråga säljaren om det ;)

• Brudens mamma

Hur många har ni på borden? Man vill ju inte ha för få men inte heller så att man ska städa undan för att ställa ifrån sig glasen. Vi har bord för 40 personer ca.

• Brudens mamma

Jag är glad för denna länk. Forumet är väl ändå till för att hjälpa varandra med tips o ideér.

• Brudens mamma

Alltså....jag tycker detta är så himla kul. När jag gifte mig för ca 25 år sedan kunde man på sin höjd få sina servetter vikta lite annorlunda. Nu finns de så himla mycket att välja bland.
    Stackars min tös för jag vill ha allt på en och samma gång....Det kan bli lite för mycket va?

• Brudens mamma

Nu måste jag bara fråga....ni som köpt röda? Hur mörka är dom? Är dom typ julröda så man kan ha dom då?

• Brudens mamma

Något som är klurit på ebay man måste tänka på är att kolla först o främst om dom skickar till Sverige och sen vad portot går på.
    Har hittat underbara klänningar för 1 dollar sen är portot över 100 .....men e man bara vaken så går det bra.

• Brudens mamma

Ett litet tips bara...det kommer ju ett liv efter bröllopet också. Tro det eller ej ;) Ni som köpt diamantera, spara dom. Ha dom till nyårsfesten, juldukningen, eventuellt barndop....ja typ var som helst.
    Lycka till på er stora dag ;)

Svar på tråden Dekorationer.