• Pidis

1 månad kvar och nedräkning

Hejsan svejsan
    Pratade med hon som ska göra våra tårtor och jag ska till henne på lördag och prova ut smaken till den. Fan vad kul
    Samtidigt kommer det att hållas svensexa för min m2b
    Han mår skit dåligt över detta. Vad gör man då???
    Han vill verkligen inte Men vet att dem ska ta honom i helgen pga en idiot.
    Har ni blivit hippade eller era m2b svensexade?? Vad tycker era m2b om det med svensexa??

• Pidis

Hej

Min m2b gillar inte överraskningar så han vill inte ha svensexa. Har sagt detta till hans vänner och hopas att dem respekterar det.

Jag har blivit hippad men INTE nöjd med den så jag förstår honom.
    Man måste tänka på individen och vad personen verkligen gillar.

Shit alltså 17 dagar kvar bara. Inte klokt vad tiden springer iväg.
    Jobbar bara nästa vecka också sen har jag 2 veckor semester.

Vart har ni tänkt åka på smekmånad??
    Vi åker till sthlm 2 dagar efter bröllopet och blir borta 3-4 dagar.
    Sen bär det av till HAwaii till hösten. (kanske har frågat detta innan)

Var hos sömmerskan igår. Hon ska sy i den  nya dragkedjan och sen ska vi måtta och kolla.
    den måste läggas in en hel del. Fan vad roligt.
    Gått ner 19kg sen januari. Känns toppen (har ju gjort en op som hjälp till men 9kg är helt jag som kämpat.)

Ska bli så kul att se helheten med klänningen, håret sminket, slöja krona mm.
    Ska till frissan nästa vecka och klippa & färga. Inte varit hos frissan på ca 1 år ha ha ha
    Har sparat och fått en toppen längd.

Skönt att skriva av sig lite.{#lang_emotions_smile}

• Pidis

Jag har gjort en gastric bypass i slutet av januari så vikten har rasat av mig. Känns toppen Har varit uppe i 140kg förra året är nu nere på ca 118kg.

HAr inte hittat någon säckpipelåt ännu men det kommer väl
    Bad honom maila förslag på låtar. Så får väl välja då.

Jag tänkte också göra min bukett själv men ångrade mig.
    Känner inte att jag vill ha den stressen Tänk om rosorna inte slagit ut ordentligt. Tänk om det skiter sig
    Nej beställde och den kostar bara 450:- och då får jag den precis som jag vill.
    Alla blommorna går på 1900:- och då räknade hon på det dyraste st priset. Så antagligen blir det billigare.

• Pidis

För dem 1900:- får vi 7 corsageer till killarna
    Min brudbukett
    3 tärnbuketter
    1 näbb bukett
    & en extra bukett att kasta.
    gerbra till alla bord samt murgröna till alla bord
    Är jätte nöjd faktiskt.

Ja op är en stor omställning men man ger inte upp så mycket bara de stora portionerna. Jag kan äta de mesta dock inte pasta. En del kan inte dricka kolsyrat en del inte bröd mm mm det är så individuellt. Kan varmt rekomendera det. Ge henne gärna min mail adress

• Pidis

Vi har färgtema brunt, vit/beige, guld och grönt kan man säga
    Tärnklänningarna är bruna västar är beiga Hans kostym champange min ivory.
    Sen blir det vita blommor och murgröna.
    Bruna omslag på inbjudan, festhäfte och tackkort. Så allt följer samma färger.

Känns faktistk bra med min op det är en stor lättnad att få den här chansen.
    Har dock lite för mycket sötsug som jag måste jobba på men det ordnar sig nog.

Fy bubblan nu är det bar 16 dagar kvar. Herre gud!!!!!!!!
    Ja det blir nedräkning varje dag nu ha ha ha

Mmmm sitter och äter våfflor till frukoet. Det var ju våffeldagen igår. Smaskens

• Pidis

Min svåge ringede igår och bad min packa en väska inför morgondagen
    Gjorde som han sa. Tror inte att det blir så farligt. Hoppas min m2b gillar det.

Bara 2 veckor kvar tills man ska ta in på hotel och inte träffa min m2b fören vid altaret.
    Cooooooooolt.

Vad gott det ska bli att prova tårtor imorgon. Ska även gå på teater imorgon kväll.

Vad ska ni göra i helgen???

• Pidis

Hejsan svejsan

Jaha då har man provat tårtor.
    Den billigaste var faktiskt den godaste så det var ju bra.
    Blir blåbär och hallon emellan
    Vit sugarpaste, ringlad mörk choklad på brunt kantband och 2 guldhjärtan på
    Är så himmla nöjd. Fick vårat brudpar i förra veckan och dem är sååååå bra.
    En tjej som heter louise som gjort dem.

HAn klarade sig bra efter svensexan MÅNGA märken på kroppen dock efter paintballen.
    Men han hade faktiskt roligt Det var en lättnad.

HUr har era helger varit då??

• Pidis

Låter ju som toppen helg för er

Alltså kan ni fatta (det gör inte jag) Vi gifter oss nästa vecka.
    Känns så overkligt.
    HAr såna jäkla mardrömmar nu så det är ju inte riktigt klokt

KOmmer på mer och mer man har glömt att fixa.
    Tex en STOR bordsplacerings lapp man kan sätta upp i lokalen.
    Hur gör ni med det???

• Pidis

Ja det är ju bra

Ska nog kopiera upp våran på ett stort A3 eller be syrran skriva. Hon textar så jäkla snyggt.

Jag tog bilder till en secret box i helgen och har en vän som redigerar dem.
    Fy fan vad snygg jag är *asg*
    Det var riktigt roligt.
    Hoppas bara att hon blir klar snart så jag hinner framkalla dem innan bröllopet.

Vi fick ett avbok igår. Hans jobbarkompis tjej hade blivit dålig så dem kommer inte.
    Mysko tycker jag Men dem har säkert en bra anledning.

• Pidis

Blivande mrs walker skrev 2009-04-01 09:00:41 följande:
    Pidis: jo, sjukdomar är ju svåra att styra över. Hoppas att det inte är något allvarligt.När jag kom ehm efter jobbet igår upptäckte jag att min fästman suttit uppe halva natten och gjort bordsplacering. Den var asbra, med färgmarkeringar, listor och allt.Och idag ska vi träffa vår vigselförrättare, det blir roligt.

Så kul att ha en karl som engagerar sig så Skulle aldrig min ha gjort.

Vad spännande att träffa VF. Då vet ni snart hur viseln blir.
    Har ni valt psalmer? Ska ni ha solosång?

Ha en bra dag

• Pidis

Hej hopp
    Snacka om att det börjar bli fjärilar i magen. Fattar inte riktigt att det ska hända I alla fall inte så snart.
    Haft så lång tid på oss och nu är det liksom runt knuten.

Såååå lurad: Vad bra att du är nöjd med båda dina hippor. )fasiken ville också ha två)

Blivande mrs walker: Din kommer snart ska du se.

Vi hade svärmor här igår (svärfar jobbade) och vi pratade och grillade hade jätte mysigt. Hon tyckte det var trevlit att träffa oss på tu man hand nu så här innan bröllopet. Vi träffas ju inte så mycket mer nu innan förutom på repetitionen imorgon.

Ååååå hittade ett par skor till. Som jag kan ha sen på kvällen. Har köpt ett par som jag bara älskar och kostade 40:- men då de är lite spetsiga framtill så vet jag att jag inte kan ha dem hela dagen. Så hittade ett par andra igår kostade 280:- så inte så saftigt. Men dem är toppen sköna. Såna man kan ha i sommar också.

Ha en bra dag. (jag ska tvätta)  Kramiz

• Pidis

Hej.

Vad hände igår??
    JO min sömmerska ringer och säger att hon har influensan. KUL {#lang_emotions_frown}

MEn det löste sig som så att hon kom och öppnade. Jag och min m2b fick gå in själva, hämta klänningen och min brors kostym sen gå ut och sen fick hon gå in igen och låsa. Snakcka om att man blir svettig.

Ska idag prova den så allt sitter bra. Känns dock lite oroligt. Men håll tummarna för mig.

Herre gud alltså. bara 4 dagar kvar nu ju.

• Pidis

Jaha. Nu är det nära.
    Ska till salongen idag och göra naglarna och fransarna.
    Mina tärnor (mina systrar) bara krånglar just nu. Min stora syster hade glömt bort idag och ska jobba kommer senare, och lillasyster jobbade igår och "orkade" inte gå upp så tidigt idag. så hon kommer också senare. Här är man snäll och bjuder dem på naglar mm så beter dem sig såhär. Inte kul alls. Tur att man har en tärna som "sköter sig" ha ha ha.

KLänningen sitter inte 100 men det funkar. tappar den inte i alla fall.
    Nu har mardrömmarna börjat göra sig påminnda i kroppen. Helt slut hela tiden.

Hoppas att ni får en bra dag och glad påsk.
    Kanske hinner in igen innan jag åker till hotellet imorogn.

Krameluring på er

• Pidis

Japp vi åker till sthlm på måndag och är borta ett par dagar.
    Sen lovar jag att bilder kommer.

Ändra din bukett om du nu vill.
    Allt ska vara som du vill inte som andra vill.

Lycka till nästa vecka. Tänker på er.

Ha det bäst
    Kramiz Ida

• Pidis

Hej tjejer.

Jaha då var man gift ha ha ha
    Lagt in lite bilder i mitt galleri.
    Eftersom man inte fotade själv har jag ju inte så många bilder ännu men det kommer.

Hur går det för er??

Kramiz

• Pidis

Grattis till att äntligen få visa det.
    Vad roligt.

ÄR super nyfiken på bilder nuju.

Svar på tråden 1 månad kvar och nedräkning