Jag knatade på stan i fem timmar igår utan att hitta något passande heller... Det är bara att inse att det inte är rätt år för att gifta sig med en kort man, men man kan ju inte gärna byta ut honom bara för att han är omodern
Hursomhelst, TACK för alla tips! Tyckte speciellt mycket om Marzio, tyvärr byggde de om där igår och det var svårt att få någon hjälp men de har mycket snyggt om man fixar decimeterklackar.
Leksi: Har du kollat på Brandos.se? Leverenserna där är jättesnabba och de har några olika att välja på. Jag har haft otur med passformen på de skor jag har beställt därifrån, men jag har också väldigt långsmala fötter så det kan vara "mig det är fel på". Har bestämt mig för att ha skorna jag beställt därifrån trots allt, har inte tid att se ut några andra och ont i fötterna får man väl bjuda på Glappet i hälen får väl fixas med dubbelhäftande tejp eller något.
Leksi skrev 2009-03-16 11:37:39 följande:
Fast jag var inne i Stockholm i lördags och kollade alla sko-affärer i city som nämns i tråden ovan, och hittade i princip ingenting! :( Det finns jättefå skor överhuvudtaget som är vita/creme-färgade och jag provade endast ett par (och de var för breda). Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Leveranstiden på nätet är ca sex veckor...