Luucie skrev 2009-03-15 22:46:57 följande:
Min vänninna gjorde ett förslag till mig på en "cascade" det var en bukett med nassa olika blommor som liksom "rann" ner. Inte så droppformat alltså utan med i olika etapper...Skitsvårt att förklara och jag har inte sett något liknande någonsin faktiskt. Jättevackert och tufft samtidigt.Annars gillar jag runda buketter och jag ska ha en sån.Gillade den som var längst ner till höger (tror jag) som var rund men hade nån stålgrej? på som hängde ner.
[/citat]
Låter vackert med din vänninas ide;) Men rund blombukett är så gulligt:) håller med den med gulstålgrej är väldigt unik
Sååå lurade skrev 2009-03-15 22:55:39 följande:
[citat]
japp jag har bestämt sedan länge. vita blommor är enda alternativet för mig rosor och fresia tror jag det blir och jag har valt en lite asymetrisk droppe. Inspirationsbuketten finns i galleriet... Jag tycker de runda buketterna blir för kompakta och stela. Jag har en ganska strikt och grafisk klänning i svart och vitt och vill mjuka upp intrycket med lite livfullare blommor. så tänkte jag när jag bestämde mig...
Bra tänkt det här med att mjuka upp med blommorna;) Såg bilderna kommer bli så snyggt.