Inlägg från: Nippran |Visa alla inlägg
  • Nippran

Har ni valt Brudbukett ?

Jag har tänkt att ha en som går i gul/orange och rött med mycket grönt. Bland annat med solrosor, gul/orange ros - cirkus, röda chillifrukter, hängande murgröna som gör buketten mer droppformad samt band med röda chillifrukter.

• Nippran
    rannona skrev 2009-03-15 22:34:32 följande:
    Nippran- vad coola färger du ahr valt. Tänkte också vara lite färgsprakande i början men ändrade nu till färgtemat cremevit, aprikos och guld.Saraodanne- Bollen är jättesöt, det är häftigt när man har något unikt. En brud jag såg hade en gång en stoooor droppformad bukett ända ner till marken. Den måste havägt massor, men snacka om att den blev uppmärksammad o beundrad av ALLA.
    Tack!
    Jag såg en liknande bukett hos dem vi ska beställa brudbuketten av. Jag tyckte att chillifrukterna var jättehäftiga...lite eller rättare sagt mycket krydda behövs i äktenskapet ;)
  • Nippran
    rannona skrev 2009-03-15 23:06:27 följande:
    Nippran- haha krydda e bra;) åh det är så modigt att ha med inslag av frukt och grönt i buketten. Såg en gågn en med JORDGUBBAR i fatta vad gulligt.
    Min karl tyckte att det passade mig utmärkt - ser snäll ut men tugga fel så bränns det, hehe. Coolt med jordgubbar! Hon som vi pratade med i butiken hade använt kiwi en gång...
Svar på tråden Har ni valt Brudbukett ?