Inlägg från: Jojjo82 |Visa alla inlägg
  • Jojjo82

Jag lånar ut...

Jag mailar era loginuppgifter till de mailadresser ni angett.

missbilly skrev 2009-05-01 13:46:41 följande:
    Så blev det för mig oxå...o jag har testat att regga mig förut men just då dog internet så jag vet inte vad jag fick för lösen... Har testat alla olika jag brukar använda men inget funkar.
    [/citat]
    lillabruden skrev 2009-05-01 15:37:32 följande:
    [citat]
    jag har bara registrerat 1gång. och skulle logga in men det blev fel lösen (tror jag..) och så fick jag den texten...
  • Jojjo82

delarmedmig.se

josspossgirl1 skrev 2009-05-01 16:27:29 följande:
    letar febrilt efter vart man går in.. kan någon ge mig info om det*nyfiken*
  • Jojjo82

Vad har du reggat för användarnamn? Jag hittar ingen användare som heter missbilly...
    Testa att regga om dig, eller inboxa mig din mailadress så ska jag kolla om du registrerat dig i något annat namn.

missbilly skrev 2009-05-01 13:46:41 följande:
    Så blev det för mig oxå...o jag har testat att regga mig förut men just då dog internet så jag vet inte vad jag fick för lösen... Har testat alla olika jag brukar använda men inget funkar.
  • Jojjo82

Kanonbra!

Suss o Jonas skrev 2009-05-02 18:13:14 följande:

Nu har jag reggat mig.Än så länge har jag bara små gröna betonghjärtan att låna ut men det lär bli mer ju närmare jag närmar mig mitt eget bröllop (7/8-09)
  • Jojjo82

Underbart

lillabruden skrev 2009-05-03 15:39:17 följande:
    nu har jag lyckats logga in och lägga ut mina annonser om utlåning
  • Jojjo82

Nu kan ni ändra på era annonser. Gå in under fliken "Mina sidor" och klicka på "mina annonser". Markera den annons ni vill ändra och klicka "ändra markerad annons". I sidan som dyker upp kan ni ändra på annonsen.

Ni kan nu även lägga in önskemål om saker ni skulle vilja låna under fliken "önskelista". Det fungerar som ett vanligt forum där ni lägger in inlägg.

Nästa uppdatering kommer i dagarna och då kommer ni att kunna lägga in bilder till era annonser och uppdatera era redan inlagda annonser med bilder.

• Jojjo82

Hoppsan! Så ska det verkligen inte fungera! Jag ska titta på detta när jag kommer hem efter jobbet ikväll. Jag hann inte testa så noggrant i helgen, så kanske har det blivit något knas...

mammatilltvå skrev 2009-05-05 08:23:11 följande:
    en fråga... när jag skulle gå in och ändra datum i en av mina annonser så kom det upp två olika annonser samtidigt, men när jag uppdaterade ena så ändrades den andra och blev likadan. den andra försvann. så nu har jag två likadana och en är helt borta. kan man ta bort annonser? hur isf?
  • Jojjo82

Jag jobbar på den nu och den borde vara färdig ikväll. Jag har hårdkodat in mina bilder i databasen bara för att se att jag kan visa dem :)

giz83 skrev 2009-05-08 10:14:22 följande:
    jojjo82--> hur lägger man upp bilder? såg att du kunnat göra det? har den funktionen inte blivit funktionabel än?
  • Jojjo82

Kan ni kolla om ni angivit rätt mailadresser på delarmedmig.se? Det ska inte vara några problem att skicka mail, men är det problem så måste jag försöka kolla på vad som är fel...
    Ni kollar er mailadress under "mina sidor".

jivab skrev 2009-05-09 02:25:05 följande:
    jag fick ju aldrig dit mail
  • Jojjo82

Nu kan ni lägga upp bild till er annons, uppdatera tidigare inlagda annonser med bilder och titta på bilderna i förstorat format.

Nu ska jag ta en paus från delarmedmig.se i ett par veckor, för jag gifter mig nämligen om två veckor och det visade sig att vi inte hade allt riktigt planerat än inför dagen D än

Det mesta ska dock fungera nu på sidan så fortsätt att lägga in annonser! 113 registrerade användare för tillfället!!

• Jojjo82

Hej på er!
    Jepp, nu är jag gift och lycklig fru Kolla i mitt galleri för bildbevis!
    Jag har även bytt jobb och har tappat min dator och måste köpa mig en ny, så sidan kan inte uppdateras riktigt än, men lösenord och sådant kommer jag åt från databasen.
    Dumt av mig att inte komma på tanken att skicka ut registreringsmail... Skyller på att det var så många (roligt som fan!) som registrerade sig på sidan så snabbt
    För att det ska bli så säkert som möjligt, så skicka ett mail från den mailadress ni angivit på delarmedmig.se till info@delarmedmig.se, så skickar jag tillbaka användaruppgifterna till er. Fortsätt att lägga in grejer på sidan att låna ut! Nu kan ni även låna mitt diadem som jag hade på bröllopet och vi ska även lägga ut min makes väst och pastrong för utlåning.
    Kram på er tjejer!

• Jojjo82

Jag har en och jag kan ta med mig den till övik i sommar. Inboxa mig om du vill låna den.

sarahl skrev 2009-06-11 08:40:00 följande:
    någon som har en underkjol att låna ut, helst i övik?
  • Jojjo82

Det är storlek medium på underkjolen. Den är i tyll och har en metallskena som går i botten.

sarahl skrev 2009-06-11 09:24:33 följande:
    som sagt, det är inte jag som gifter mig utan min bästa vän, men jag hjälper henne och hon skulle nog behöva en underkjol till den klänningen hon ev skall ha. vilken storlek är det och hur ser den ut?
  • Jojjo82

Absolut!
    Det är en tjej som ska låna dem i juli, men du kan hämta dem när du vill efter att hon lämnat tillbaka dem. Glasen är hos mina föräldrar ute i Gullvik.

W2B Blom skrev 2009-06-11 12:12:25 följande:

Jojjo82 - Är det fortfarande ok för dig att vi lånar era champangeglas? I så fall, när passar det bäst för er när vi kan komma hämta och lämna dem?
  • Jojjo82

Jo, jag läste din meddelande. Skönt att det löste sig för dig :) Det är en annan tjej som skall låna glasen.

Gotlandsmamman skrev 2009-06-11 15:33:27 följande:
    Jojjo82 - Om det är mig du syftar på i inlägget ovan så behöver jag inte låna dina glas längre! Har fixat det på lite närmare håll! Har inboxat dig ang detta för ngr veckor sedan då jag tyvärr slarvat bort ditt tfn-nr. Men tack för erbjudandet!
  • Jojjo82

Tyvärr så funkar det nog inte, för då ska W2B Blom låna dem :)

sarahl skrev 2009-06-11 17:39:02 följande:
    vi skulle vilja långa glasen den 8 augusti. går det för sig?
  • Jojjo82

Nu har jag fått i ordning min nya dator, så jag kan börja uppdatera hemsidan med lite nya/bättre features!

* Jag skall lägga in en ny flik som heter "skicka meddelande" så att man kan skicka ett meddelande till någon när man vill och inte bara när man vill låna något.

* Det ska vara möjligt att uppdatera sina användaruppgifter, t.ex. e-mail, lösenord osv.

* Sidan ska bli MYCKET snyggare!! Jag lovar :)

* Jag ska försöka implementera en almanacka, så att man kan se om och när sakerna är utlånade (Bra förslag JD!)

* Jag ska fixa ett betygssystem, så att man kan betygssätta personer man lånar ut till, så att det blir säkrare utlåningar. T.ex. om någon inte lämnar tillbaka grejerna i tid, om man skött sig jättebra eller om man förstört någonting, så ska man kunna bli "straffad" resp. "hyllad" för det.

* Mailfunktionen skall ses över, så att inte så många mail hamnar i spam-korgen.

* ...

Kom hemskt gärna med förslag på vad jag kan fixa mer!
    150 registrerade användare!!

/ Johanna

• Jojjo82

Spännande! Då måste jag fixa lite med designen, så att man har något att visa upp!

mammatilltvå skrev 2009-06-17 18:48:19 följande:
    satt och klickade runt på aftonbladet.se, och bestämde mig för att tipsa dem om denna sida skickade in ett mail med tips, så nu får vi se om de nappar... ha en bra kväll tjejer!
  • Jojjo82
    aalexandra skrev 2009-06-17 21:21:06 följande:
    Haha, vilken press genast.. Sidan är helt fantastisk, med denna designen eller någon annan. Det ska du veta. DU har gjort ett helt fantastiskt jobb och jag hoppas verkligen att det blir en storsäljare när det spridit sig lite.
    Vad gulliga ni är alla! Tack så mycket, det värmer att höra (speciellt nu när jag kommit hem efter världens i särklass värsta klippning och jag nu ser ut som en skabbig tant )!
    Det är roligt att det verkar bli något av alla mina miljarders projekt och det är roligt att det finns så många givmilda och generösa människor där ute som är så villiga att hjälpa andra. Det ligger i tiden det här med att hjälpa till tror jag
  • Jojjo82

Maila från den mailadress du registrerat (om den fungerar...) till info@delarmedmig.se och skriv vilken mailadress du vill ändra till, så ändrar jag den ikväll efter jobbet
    Snart kommer ni att kunna göra detta själva och det blir ju lite enklare...

ElinPierre skrev 2009-06-18 11:39:46 följande:
    Jojjo- Jag behöver ändra min e-mail adress.. Hur gö jag?
Svar på tråden Jag lånar ut...