Jag lånar ut...
Jag mailar era loginuppgifter till de mailadresser ni angett.
[/citat]
jag har bara registrerat 1gång. och skulle logga in men det blev fel lösen (tror jag..) och så fick jag den texten...
Jag mailar era loginuppgifter till de mailadresser ni angett.
Vad har du reggat för användarnamn? Jag hittar ingen användare som heter missbilly...
Testa att regga om dig, eller inboxa mig din mailadress så ska jag kolla om du registrerat dig i något annat namn.
Kanonbra!
Suss o Jonas skrev 2009-05-02 18:13:14 följande:
Underbart
Nu kan ni ändra på era annonser. Gå in under fliken "Mina sidor" och klicka på "mina annonser". Markera den annons ni vill ändra och klicka "ändra markerad annons". I sidan som dyker upp kan ni ändra på annonsen.
Ni kan nu även lägga in önskemål om saker ni skulle vilja låna under fliken "önskelista". Det fungerar som ett vanligt forum där ni lägger in inlägg.
Nästa uppdatering kommer i dagarna och då kommer ni att kunna lägga in bilder till era annonser och uppdatera era redan inlagda annonser med bilder.
Hoppsan! Så ska det verkligen inte fungera! Jag ska titta på detta när jag kommer hem efter jobbet ikväll. Jag hann inte testa så noggrant i helgen, så kanske har det blivit något knas...
Jag jobbar på den nu och den borde vara färdig ikväll. Jag har hårdkodat in mina bilder i databasen bara för att se att jag kan visa dem :)
Kan ni kolla om ni angivit rätt mailadresser på delarmedmig.se? Det ska inte vara några problem att skicka mail, men är det problem så måste jag försöka kolla på vad som är fel...
Ni kollar er mailadress under "mina sidor".
Nu kan ni lägga upp bild till er annons, uppdatera tidigare inlagda annonser med bilder och titta på bilderna i förstorat format.
Nu ska jag ta en paus från delarmedmig.se i ett par veckor, för jag gifter mig nämligen om två veckor och det visade sig att vi inte hade allt riktigt planerat än inför dagen D än
Det mesta ska dock fungera nu på sidan så fortsätt att lägga in annonser! 113 registrerade användare för tillfället!!
Hej på er!
Jepp, nu är jag gift och lycklig fru Kolla i mitt galleri för bildbevis!
Jag har även bytt jobb och har tappat min dator och måste köpa mig en ny, så sidan kan inte uppdateras riktigt än, men lösenord och sådant kommer jag åt från databasen.
Dumt av mig att inte komma på tanken att skicka ut registreringsmail... Skyller på att det var så många (roligt som fan!) som registrerade sig på sidan så snabbt
För att det ska bli så säkert som möjligt, så skicka ett mail från den mailadress ni angivit på delarmedmig.se till info@delarmedmig.se, så skickar jag tillbaka användaruppgifterna till er. Fortsätt att lägga in grejer på sidan att låna ut! Nu kan ni även låna mitt diadem som jag hade på bröllopet och vi ska även lägga ut min makes väst och pastrong för utlåning.
Kram på er tjejer!
Jag har en och jag kan ta med mig den till övik i sommar. Inboxa mig om du vill låna den.
Det är storlek medium på underkjolen. Den är i tyll och har en metallskena som går i botten.
Absolut!
Det är en tjej som ska låna dem i juli, men du kan hämta dem när du vill efter att hon lämnat tillbaka dem. Glasen är hos mina föräldrar ute i Gullvik.
W2B Blom skrev 2009-06-11 12:12:25 följande:
Jo, jag läste din meddelande. Skönt att det löste sig för dig :) Det är en annan tjej som skall låna glasen.
Tyvärr så funkar det nog inte, för då ska W2B Blom låna dem :)
Nu har jag fått i ordning min nya dator, så jag kan börja uppdatera hemsidan med lite nya/bättre features!
* Jag skall lägga in en ny flik som heter "skicka meddelande" så att man kan skicka ett meddelande till någon när man vill och inte bara när man vill låna något.
* Det ska vara möjligt att uppdatera sina användaruppgifter, t.ex. e-mail, lösenord osv.
* Sidan ska bli MYCKET snyggare!! Jag lovar :)
* Jag ska försöka implementera en almanacka, så att man kan se om och när sakerna är utlånade (Bra förslag JD!)
* Jag ska fixa ett betygssystem, så att man kan betygssätta personer man lånar ut till, så att det blir säkrare utlåningar. T.ex. om någon inte lämnar tillbaka grejerna i tid, om man skött sig jättebra eller om man förstört någonting, så ska man kunna bli "straffad" resp. "hyllad" för det.
* Mailfunktionen skall ses över, så att inte så många mail hamnar i spam-korgen.
* ...
Kom hemskt gärna med förslag på vad jag kan fixa mer!
150 registrerade användare!!
/ Johanna
Spännande! Då måste jag fixa lite med designen, så att man har något att visa upp!
Maila från den mailadress du registrerat (om den fungerar...) till info@delarmedmig.se och skriv vilken mailadress du vill ändra till, så ändrar jag den ikväll efter jobbet
Snart kommer ni att kunna göra detta själva och det blir ju lite enklare...