Inlägg från: Bambi76 |Visa alla inlägg
  • Bambi76

Hjälp mig locka m2b till Thailand!

Hej!
    Det beror helt på var ni åker någonstans och vad ni vill göra..
    Vill du bara ligga på en strand så finns det många öar som inte är "för svenskade" och vill ni se mer av thailand så rekomenderar jag att åka på en rundresa i norra thailand och sen kanske avsluta med 1 veckas sol och bad.
    Jag och min m2b var i thiland förra vintern just på en sån rundresa i norra thailand och sen avslutade vi med 1 vecka i Hua Hin.
    Jag är halv thailändska (och halvspanjorska) och min mamma(+ släkten och min bror) bor i Thailand så jag kan kolla lite med min bror om han kan ge min lite tips på var ni skulle kunna åka:)
    Sen kan du alltid försöka locka honom med den goda maten och att det är billigt i thailand :)

• Bambi76

Jag mailade min bror igår så jag hoppas att jag får svar snabbt :)

Danielaa skrev 2009-03-19 22:41:34 följande:
    Tack för alla svar! Å tack Bambi76! Hade vart TOPPEN å få lite tips på utflykter osv från dom som bor där å verkligen vet de riktiga pärlorna som inte alla turister varit och sett!
  • Bambi76

Nu har jag fått svar av min bror och han rekomenderar er att åka till norra thailand om ni vill komma bort från den värsta turist platserna.
    Men det beror ju lite på när ni ska åka och sen vad ni vill göra.
    Han skulle kolla runt lite bland sina vänner och så maila till mig efter helgen så håll ut en liten stund till :D

Danielaa skrev 2009-03-19 22:41:34 följande:
    Tack för alla svar! Å tack Bambi76! Hade vart TOPPEN å få lite tips på utflykter osv från dom som bor där å verkligen vet de riktiga pärlorna som inte alla turister varit och sett!
Svar på tråden Hjälp mig locka m2b till Thailand!