• 090208

Barn

Nat som jag tycker later alldeles super-trevligast att saga:
    "Bonus-dotter".
    bongen80, forstar hur du resonerar. Men att ha ett bonus-barn, harligt det later!
    Eller??

• 090208

Blev mamman sur??? Jaha, da blir det val pappas fru da. Samma klang som styvmor tycker jag.

• 090208

Blir sa irriterad pa dom "nya"! Min syrras ex traffade en ny tjej, men hon klarade inte av att han traffade min syster. Ibland nar han hamtade barnen stannade han pa fika osv osv. Nya tjejen tyckte han kunde ringa syrran nar han var pa parkeringen sa hon kunde skicka ner barnen.

Lyckligtvis ar han en bra kille som dumpade henne ratt snabbt. Jobbigt att inte kunna vara med pa barnens fordelsedagar t.ex.

(OT- Inte ville hon att han skulle vara med pa var farfars begravning heller, crazy... Det var han anda saklart.)

• 090208

Tanker pa kidsen, ar det inte jobbigt och ledsamt om mamma/pappa har bott ihop med nagon i nagra ar, som sedan flyttar ut och "forsvinner".

Hande ju syrrans barn oxa. Deras pappa traffade en tjej som flyttade in i hans hus (dar syrran brukade bo) och hon hade hastar. Kidsen var jatteledsna nar hon flyttade, hon var tydligen jattegullig och kul med ridning saklart...

(Men VAD har egentligen jag i den har traden att gora...? )

Svar på tråden Barn