Barn
Jag har en son sedan ett tidigare förhållande och två döttrar med min nuvarande! Min sons pappa träffade en tjej ett tag efter vi flyttat isär, men som tur är så tog det slut mellan dom efter ett par år.. Jag försökte under hela deras tid tillsammans få lite kontakt med henne och prata med henne, men det gick inte. Hon motarbetade hela tiden, och för mig är det viktigt att åtminstone få en uppfattning om den som delar min sons liv. Eftersom det inte gick så slutade det med att jag inte gillade henne. Tilläggas ska att min son inte gillade henne heller, detta utan min påverkan.
Nu för tiden bor sonens pappa ihop med en annan kvinna som är helt underbar! Min son kallar henne både vid namn och bonusmamma! Han får kalla henne vad han vill det är inget som stör mig, sonen resonerar som så att de helger han är hos sin pappa så är det hans nya som är "mamma". Det har han ju rätt i på sitt vis! Sen är det så att vi bor nästan grannar så sonens pappas nya och jag brukar träffas och fika och på somrarna åker vi tillsammans och badar! Då tar vi även med sonens pappas yngre barn som hans ex är mamma till! Så här finns inga sura miner eller samarbetsproblem över huvudtaget och det är kanonskönt!!