Inlägg från: Clavi |Visa alla inlägg
  • Clavi

Tät rund bukett, pioner?

Jag har tänkt mig en tät rund bukett i rosa. Älskar ranunkler men vi ska gifta oss den 13 juni så det funkar ju inte. Tänkte då pioner men de bilder jag sett är med stora utslagna pioner, jag är ju ute efter det där täta knoppiga inte det flikiga.

Bör jag byta blomsort? och till vad, är det rosor som funkar bäst?

• Svar på tråden Tät rund bukett, pioner?
  • Clavi

Jag vill isf i princip bara ha knoppar och kan tänka mig att betala mer för det. Vilken lättnad. jag ska ha halverade limefrukter och antingen limegröna nejlikor eller santini också, vad tror ni om det?

• Clavi

Tack för svaret, nu känner jag mig lite lugnare.

passionsblomman skrev 2009-03-22 22:09:46 följande:
    Det låter fräscht och läckert! Det där behöver du absolut inte grubbla mer över-lägg din beställning bara! Och sedan lägger du in bilder i galleriet!
  • Clavi

Anja 19 juli 2008 skrev 2009-03-22 22:20:46 följande:

Ah såg nu att du redan löst problemet. Pioner är underbara. Det ville jag egentligen ha, men det var för sent för mig (gifte mig 19 juli) men jag är så nöjd i efterhand. (det tror jag att man blir hur som helst). Men när jag öppnade kartongen och fick se bukett, näbbukett och coursage som min väninna hämtat åt mig hos floristen så började jag nästan tjuta. Tappade andan av hur vacker jag tyckte den var. Kändes så grymt bra. Var livrädd att jag skulle bli besviken eftersom jag var skitjobbig med hur jag ville ha den och så rädd att inte ha gjort mig förstådd
    Fin bukett men ajg tänker mig en mkt tätare, striktare bukett.
  • Clavi

Ja! nåt liknande iaf.

Linadesign skrev 2009-04-03 10:19:21 följande:
    Clavi; i mitt galleri finns en bukett med knoppiga pioner. Är det kanske något sådant du har tänkt? Den är jättefin tycker jag.
  • Clavi

jag kan tänka mig att lägga upp till 1200 för att få det jag vill ha.

Svar på tråden Tät rund bukett, pioner?