Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Tät rund bukett, pioner?

Jag hade en helt underbar rosa bukett, rund och tät som var det jag var allra nöjdast med utav allt, tror jag, på min bröllopsdag. Helt underbar. Finns bilder i mitt galleri.

Den bestod av rosa rosor i två olika nyanser tror jag, rosa gerbera, ceriserosa någonting och så vita små orkidéer? ocn några andra små ljuvliga vita blommor och limegröna småblommor av något slag, haha. Har inte en susning om vad det var men den var underbar, rund och mycket rosa

Finns bild i mitt galleri och även här i min blogg.

anjasvardagsblogg.blogspot.com/2009/03/gift-i-8-manader.html

• Anja 19 juli 2008

Ah såg nu att du redan löst problemet. Pioner är underbara. Det ville jag egentligen ha, men det var för sent för mig (gifte mig 19 juli) men jag är så nöjd i efterhand. (det tror jag att man blir hur som helst). Men när jag öppnade kartongen och fick se bukett, näbbukett och coursage som min väninna hämtat åt mig hos floristen så började jag nästan tjuta. Tappade andan av hur vacker jag tyckte den var. Kändes så grymt bra. Var livrädd att jag skulle bli besviken eftersom jag var skitjobbig med hur jag ville ha den och så rädd att inte ha gjort mig förstådd

• Anja 19 juli 2008

Passionsblomman

Tack (är själv ingen blomkunnig person)

Clavi

Förstod nästan det. Pioner i knopp blir ju jättefint!

• Anja 19 juli 2008

Stella2009

Tack Jag är i efterhand så otroligt nöjd med att jag faktiskt inte fick tag i pioner för jag kan inte tänka mig en bukett som hade passat mig bättre. Den var så JAG

• Anja 19 juli 2008

Linadesign

Tack snälla, såg inte din kommentar tidigare.

Jag lade nog exakt 1200 eller 1300 på min bukett. Tyckte det var billigt. De i min sommartråd la nog betydligt mer om jag inte minns fel. Nu var det förvisso i storstad (Malmö)men den här tjejen som är superduktig, är väldigt billig i jämförelse med andra. Jag hade räknat med 2.000 för bukett i min budget så för mig var det ju positivt.

Svar på tråden Tät rund bukett, pioner?