Vem ska leda mig?!
Nä fy det får vi VERKLIGEN hoppas!!
Nä fy det får vi VERKLIGEN hoppas!!
EXAKT det där du skrev nu har jag skrivit (nästan ordagrant) för ett tag sen. Men min "idé" blev avhyst!!
Kanske det faktiskt bara helt enkelt ÄR så?! Att dessa tjejer HAR just en sådan stark relation med sina pappor?
Nä självklart inte ALLA tjejer, men kanske ALLA tjejer här på BT som du pratat med!
Detta med killarna kan jag ju självklart inte svara för. Kan bara svara för min karl (som jag naturligtvis frågat)
Jag undrade hur HAN vill att det ska vara på vår vigsel. Han vill ABSOLUT inte gå in i gången när alla tittar! (sen fick han en rysning)
Han vill vara inne i kyrkan när alla gäster kommer och sen vill han bara stå där framme och vänta.
Jag tycker faktiskt ingenting om saken.. Jag har inte med det att göra känner jag...
Beror ju på mammorna!! (i många fall)
Vad ska va kul?!
Ska JAG tycka det är kul att min mamma supit och försökt ta sitt liv samma dag jag födde barn?
Ska jag tycka det är kul att gå ut och leta efter min mamma när hon sitter och gömmer sig på en äcklig alkiskrog när jag har små barn som ligger hemma och sover?!
Ska jag tycka det är kul när JAG får prata med hennes chefer när det strular på hennes jobb?!
Nä jag ser inte det komiska i det heller..
NÄ jag kan ju också bara prata för mig själv. Och som du ser så har jag verkligen inte den relationen med min mamma. (dock är den rätt så bra idag men vi är inte helt framme)
Och då är det min pappa jag haft som stöd hela tiden.
DÄRFÖR är han extra speciell för mig.
Men förlåt mitt ENORMA OT!! Var inte meningen.
Ja men visst förstår jag att du inte försöker få fram att jag "ljuger" på något sätt!!
Och ja visst är det min snuff som är/blir min MAN.
Pappa kommer aldrig bli någon annan än just min pappa...
Hur var det förut med att man skulle vara oskuld på sin bröllopsnatt?
Var inte det lite av en "sed"??