Vem ska leda mig?!
ja. Men jag ska ju inte gå in med pappa.. Jag tycker bara dessa trådar är så roliga!!
ja. Men jag ska ju inte gå in med pappa.. Jag tycker bara dessa trådar är så roliga!!
Fast jag tror inte det är så mycket som 75% som ser det på ett dåligt sätt..
Men gud.. Nu sitter jag bara o läser och ni skriver ju exakt samma sak HELA tiden!
mjo men det tror jag tyvärr du får vänta läääänge på faktiskt..
haha ja fy skam den som ger sig!!!
Jag tycker alla har bra synpunkter, men vissa blir jag fan asarg på!!!!!
VARFÖR ska ni gnälla och säga: jag kan inte förstå, och det finns ingen logik i vissa saker som någons man har sagt.. GHAAA!
MÅSTE ni säga sådana saker???
Känner ni er bättre då? ELler vad är det frågan om!????
JA jag vet att ni känner er bättre då så det behöver nmi inte ens svara på..
FY va irri jag blev!!
Men ni sitter och drar upp saker som: men det är MIN dag och JAG vill göra som JAG vill!! Det är ju så larvigt av er att göra! För inga här skriver ju så!!
Det är något ni kanske sett nångång och förstätter dra upp det för att det "låter roligt" och även JAG tycker det låter skitlarvigt att nån kan ha sagt så.. Men när ni säger på det viset så får ni ALLA tjejer som tänkt gå in med sin pappa att framstå som NÖTTER!
Och det jag menade var att "klanka ner" på vissa män som nu inte vill gå in utan dom känner att dom gärna vill stå där framme. VAD är det att ens kommentera?!
Ja men det är ju "deras" dag.. Inte hennes men deras!
Det är säkerligen den viktigaste dagen i ens liv!!! Är det så hemskt att dom skojar om att dom ska ha fint väder eller vad det nu är??!
Seriöst!
Tänk längre än näsan växer..
För oss är den 13 juni VÅRAN dag.. Sen är det säkert många andra som ser det som vilken dag som helst, men för OSS är det vpr bröllopsdag!
aha vi pratar föräldrarledighet nu?!
Ok, vänta.. Min karl killar mig på ryggen nu.. Jag återkommer..
Åhhh gud!! haha...
Är du sann eller?
På rosa moln skrev 2009-03-30 21:02:53 följande:
Men NÄR är man "fattig nog" för att inte skaffa barn??
Jag och min sambo har mycket bra inkomst, men likförbannat så känner vi av väldigt mycket nu när jag är hemma med barn. Det är väldigt många tusenlappar som ryker varje månad...
Jo så är det ju... Vi får skylla oss själva att vi bränner alla pengar!